Gallup av-mammoille: Koetko olevasi tuhma tyttö, kiltti naapurintyttö vai jotain muuta?
Millaisena pidät itseäsi seksin saralla:
1. Tuhma tyttö
2. Nymfomaani
3. Tasapaksuinen arkinen sihteeri
4. Kiltti naapurin tyttö
5 Vai jotain muuta?
Kommentit (19)
Miksi et laatinut tästä samalla asiallisempaa klikkausgallupia, kuten muutkin palstailijat???
Kyltymätön pimpero olen ts. pimppiliisa.
Koen kaikenkaikkiaan olevani naapurintyttö tyypiltäni. Siten kai muutkin minut kokevat. Oikeasti haluaisin olla tuhma, mutta en tiedä miten.
Seksissä olen sub ja tykkään bdsm:stä ja minulla on fetissi. Ehdotan miehelleni uusia asioita ja hän yleensä ensin vastustaa, joihinkin on sitten suostunut ja tykännytkin.
Se on siis ongelma, että kun kertakaikkiaan vaikuttaa kiltiltä naapurintytöltä, niin vetää puoleensa konservatiivisia miehiä, jotka haluavat kiltin naapurintytön. En ole vielä onnistunut ratkaisemaan ongelmaa, koska en tykkää liian seksikkäästä tyylistä, vaan tykkään pukeutua asiallisesti ja olen ujo ja hillitty luonteeltani. Aina sitten tulee väärinymmärryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laatinut tästä samalla asiallisempaa klikkausgallupia, kuten muutkin palstailijat???
Haluan että vastaajat kirjoittavat eikä aioastaan klikkaile.
En ole ollut tyttö enää pitkään aikaan. Seksiäkään en harjoita enää, enkä aio enää harjoittaakaan. Typerää nuohoomista. Pitäkää tunkkinne.
Öööh, no en oo kuule aina samanlainen. :DD
Kuka on aina samanlainen??
5. mä olen tuhma milf ja puuma, joka viettelee pojan kaverit ;)
Vierailija kirjoitti:
Öööh, no en oo kuule aina samanlainen. :DD
Kuka on aina samanlainen??
Tämä
Nymfomaani jos noista pitää valita. Ainakin olin kun seksiä vielä oli...kauan sitten.
Kaikista on kokemusta. Tällä hetkellä mummo, jonka silmistä on sammunut pilke jo vuosia sitten. Olen 44v.😞
Kiltti, mutta vähän omituinen naapurin täti.