Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähensin stressiä: karsin elämästäni krooniset myöhästelijät

Vierailija
02.11.2018 |

Nyt on paljon mukavampaa, kun ei tarvitse suotta odotella jatkuvasti myöhässä olevia kavereita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita samaan ratkaisuun päätyneitä?

Vierailija
2/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita samaan ratkaisuun päätyneitä?

Ei, sä olet ainut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi noin, kaveri hylkäsi kun olin pienen lapsen äiti ja myöhästyin tapaamisesta lapsen takia joku 20min. 

Vierailija
4/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulle kävi noin, kaveri hylkäsi kun olin pienen lapsen äiti ja myöhästyin tapaamisesta lapsen takia joku 20min. 

Oliko tuo mielestäsi "kroonista myöhästelyä"?

Vierailija
5/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en kaipaa tätä ystävää takaisin  oli puoliksi venäläinen ja enempikin täynnä itseään, oli bailukaveri, entinen.

edellinen

Vierailija
6/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein ihan vain niin että lopetin järjestämisen, ja sitä myöten odottelun. Näen myöhästelijäkaveriani enää niin, että hän soittaa ollessaan tulossa, tai minä soitan siellä päin liikkuessani että jos olet kotona ja sinulle käy, niin voisin piipahtaa kahvilla.

Vierailija
7/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo oli ainoa myöhästymisesi kyseisen kaverin kanssa?

Vierailija
8/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole karsinut, mutta en enää ota yhteyttä niihin ihmisiin, jotka aina peruvat suunnitelmia. Tiedättehän hänet, joka aina peruu, siirtää, muuttaa sopimuksia. 

Jos hän ottaa minuun yhteyttä niin fine. Mutta itse en sovi mitään. Elämä on näin paljon helpompaa.

Vierailija
9/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi toisinpäin, en halua tavata "munakello" ystäviä jotka haluavat aikatauluttaa vapaa-ajan. Jos mennään ulos, tulen sitten omia-aikojani perässä, en sovi mitään tarkkaa treffiaikaa enkä odota sitä myöskään vastapuolelta. Stressi vapaa-ajasta hävisi.

Vierailija
10/11 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kaveri joka nihkeilee ja viivyttelee. Nytkin ollaan kaveriporukalla suunnittelemassa yhteistä pientä reissua. Kaikki muut ovat jo vastanneet jotain tyyliin pääsevätkö vai ei ja ollaan mietitty sopivia aikatauluja, mutta tämä kaveri ei ole reagoinut mihinkään, vaikka on ollut paikalla. Vastais vaikka suoraan että ei kiitos tällä kertaa. Eikä ole eka kerta kun joku asia roikkuu hänen vuokseen. Pitää varmaan kohta kysyä erikseen vaikka ärsyttää kun pitäisi kuitenkin hänen ihan itse omat asiansa, myös myöntymiset ja kieltämiset, osata hoitaa. Varaus on pakko jo kohta tehdä että ylipäätään päästään sinne reissuun. Jatkossa en varmaan kutsu enää tätä tyyppiä ollenkaan mihinkään kun on aina niin nihkeää ja välinpitämätöntä.

Vierailija
11/11 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi toisinpäin, en halua tavata "munakello" ystäviä jotka haluavat aikatauluttaa vapaa-ajan. Jos mennään ulos, tulen sitten omia-aikojani perässä, en sovi mitään tarkkaa treffiaikaa enkä odota sitä myöskään vastapuolelta. Stressi vapaa-ajasta hävisi.

Käytkö ikinä missään aikataulutetuissa jutuissa, kuten elokuvissa tai konserteissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi