Voiko hotellihuoneesta pyytää alennusta, jos käyttää omia lakanoita ja pyyhkeitä?
Kommentit (31)
Voi pyytää toki. Ja tee siivous myös itse
Tähän aloitukseen tiivistyy loistavasti suomalaisuus.
Onnistuu tietenkin kunhan sopii asiasta etukäteen.
Se lakanoiden pesu- ja vaihtokulu on muutaman sentin luokkaa.
Voi varmasti. Ajatella, jos jokainen siivoaisi ja toisi omat lakanat niin huonehinnat olisi paljon edullisempia kun ei tarvitsisi siivoojia. Ja jokainen siivaisi oman käytävänkohtansa.
voi, mutta ainoa mitä sillä saavuttaa on että tekee itsestään idiootin.
Vierailija kirjoitti:
Tähän aloitukseen tiivistyy loistavasti suomalaisuus.
??
Ap
Voisita vaikka varata sen hotellihuoneen itsellesi pysyvästi ja sitten markkinoisitkin sitä huonetta itse, siivoaisit aamuisin ja kävisit keittämässä kaurapuurot huoneessa olevalla mikrolla. Siitä jäisi jo plussalle.
Matkustajakodit ovat ap:tä varten ja osa motelleista.
Hintaan eivät kuulu liinavaatteet ja ne vuokrataan erikseen/käytetään omia.
Joissain paremmissa hotelleissa ne voi jopa jättää yöpymisen jälkeen huoneeseen ja hotelli ikäänkuin lunastaa ne eli hyvittää niistäkin. Kannattaa kysyä tällaista palvelua.
Ovat vain harvassa nykyään matkustajakodit, liekö ko. vaihtoehtoa ensinkään tarjolla?
Voi jos respassa esittää esimerkiksi makuupussin, aluslakanan ja tyynyliinan.
Vierailija kirjoitti:
Voi jos respassa esittää esimerkiksi makuupussin, aluslakanan ja tyynyliinan.
Kaksi. Siis kaksi tyynyliinaa niin saa hyvityksen kahden yöpyjän petivaatteista. Jos on kahdestaan liikkeellä. Joissain hotelleissa voi olla eri säännöt. Pelkkä yksi makuupussi ei kuitenkaan välttämättä tarkoita siis vain yhtä alennusta.
En ole tuosta varma, mutta ainakin, jos et koske sänkyyn, vaan nukut lattialla, saat jotain alennusta huonehinnasta.
Et saa siis istua sängyllä edes tv:tä katsoen, vaan petauksen täytyy olla koskematon. Kokeneet kerrossiivoojat kyllä osaavat katsoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuosta varma, mutta ainakin, jos et koske sänkyyn, vaan nukut lattialla, saat jotain alennusta huonehinnasta.
Et saa siis istua sängyllä edes tv:tä katsoen, vaan petauksen täytyy olla koskematon. Kokeneet kerrossiivoojat kyllä osaavat katsoa.
Nuku käytävän lattialla niin saat vielä enemmän alennusta. Koko huonetta kun ei tarvitse siivota ollenkaan.
Voit myös syödä edullisesti jos tuot omat ruokatarvikkeet, jos valmistat aterian itse hotellin keittiössä, saat edelleen edullisemmin. Parhaissa hotelleissa on mahdollisuus ruokkia koko kattaus, tämä vaatii jo platinakorttijäsenyyden.
Kannattaa myös esitellä respassa, kuinka hienot lakanat on pakannut mukaan. Esim. marimekot tai spider manit. Voi saada vielä lisäalennusta ja ihailevia katseita.
Vierailija kirjoitti:
Voit myös syödä edullisesti jos tuot omat ruokatarvikkeet, jos valmistat aterian itse hotellin keittiössä, saat edelleen edullisemmin. Parhaissa hotelleissa on mahdollisuus ruokkia koko kattaus, tämä vaatii jo platinakorttijäsenyyden.
Aivan. Sinne viiden tähden hotellin keittiöönkin pääset ihan huippukokkien viereen keittelemään makaroonia. Ei haittaa, vaikka joku siinä liekittää jotain vieressä.
Ilman muuta voi. Lisäksi voi siivota huoneen itse ja odottaa, että siivousvastaava tarkistaa lopputuloksen. Siitä saa noin 3 e/yö alennusta.