Vaimo yrittää tulla vauvan kanssa samaan makuuhuoneeseen nukkumaan- Siirsin heidät vierashuoneeseen
Meillä on ollut vaimon kanssa riitoja ja pyysin häntä menemään kauemmaksi läheltäni. Laitoin heille pedin vierashuoneeseen . Vaimo kitisee, että haluaa nukkua makuuhuoneessa vauvan kanssa. Sanoin, että se ei käy, vaan että voi olla vierashuoneessa tai muuten tulee ero. Kitisee vieläkin, mutta tyytyy tilaansa vauvan kanssa. Sanoin, että vierashuoneessa on hyvin tilaa pinnasängylle ja vaimo voi nukkua sohvalla siellä.
En käsitä, kun ei ole mitään omaa tilaa. Ehkä sitä nyt sai hetkeksi. Voi samalla miettiä treffejä toisen naisen kanssa
Kommentit (16)
Siirsit? Ai niinku kannoit? Vai työnsit, vedit, mitä?
Mun ukkoki halus nukkua rauhassa, kun vauva tuli taloon. Nyt saa nukkua, toisessa kaupungissa ihan rauhassa.
Vaimo ei tiedä, että minulla on toinen nainen.
Nomutta kiva kun jaoit tämän meille mammoille Vauva-palstalla!
Joopa joo, jatka vaan provoilua ap :D 0/5
Sulla ei ole vaimoa, vauvaa, eikä treffejä.
...ja sitten heräsit, sossun kustantamassa kerrostalokomerossasi, kusentuoksussa ja kynttilänvalossa.
Ap, olisi ollut paljon helpompaa, että olisit vain kirjoittanut: "Olen k*sipää, älä kysy minulta mitään, koska olen k*sipää".
Ymmärrätkö itse miksi sulla ei ole vaimoa eikä perhettä?
Otsikko oli lupaava, ehkä paras koko päivänä, mutta vähän lässähti juttu loppua kohden.
Tämä on ihan selvä provo... tai muuten vain mieleltään järkkyneen omituinen aloitus.
-
Vuosia sitten siirsin itseni ja vauvani vierashuoneeseen, koska en pystynyt nukkumaan viinanhajussa.
Se, joka jäi makuuhuoneeseen, itkee vieläkin meidän perään 14 vuoden jälkeen.
Ja tämä ei ollut provo.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko oli lupaava, ehkä paras koko päivänä, mutta vähän lässähti juttu loppua kohden.
Jep, liikaa yritystä. Jos olisi jättänyt toinen nainen -kuvion pois, niin provo olisi voinut mennäkin läpi.
No, parempi onni seuraavalla kerralla.
0/5
zzzz
Surkea provo. Ihan pohjanoteeraus
aha