Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti aamulla 7.20 töihin

Vierailija
01.11.2018 |

Ja tulee töistä n kello 19 ja tätä aina ma-pe, nykyään myös viikonloppuisin yhden päivän töissä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä töitä noin tehdään? Yrittäjä?

Vierailija
2/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikuttaako työntekijät vai meneekö muuten huonosti?

Vierailija
4/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden aina klo 7 töihin ja kotiudun klo 18-18:30, joskus vähän jälkeen 20. Ellei ole työmatkoja, jolloin päivät venyvät pitemmiksi. Ei onneksi ole puolisolle ollut koskaan ongelma. Yhteistä elämäähän tässä rakennetaan.

Vierailija
5/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saikuttaako työntekijät vai meneekö muuten huonosti?

Ei ole muita työntekijöitä. Ainoa työntekijä lopetti alkuvuodesta ja töitä on liikaa yhdelle.

Vierailija
6/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Minä tän viikon töihin herännyt 6.20 ja kotoa pois 7.50 ja takaisin kotona klo 21 jälkeen..... Yrittäjä. Asianajaja. Oikeudet vaan alkaa klo 9.00 ja seuraava päivä pitää hoitaa...

Ota tähän ruljanssiin nyt vielä mies..... Huh. Ei kukaan mies jaksa tätä että olen aina töissä

F

Vierailija
7/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatkos Ammattivalittaja, kuinka muutama päivä sitten väitit ihan päinvastaista. Joku kirjoitti siitä, kuinka sun miesparkasi painaa töitä niska limassa sinut elättääkseen.

Ja sinä kommentoit, että ei todellakaan. Että ukkosi on vähentänyt hommia ihan radikaalisti, kunhan nyt nimeksi enää tekee ja vuodenvaihteessa lopettaa kokonaan.

Sun pitäisi ruveta kirjaamaan nuo satusi ylös, että pysyisit edes hetken samassa tarinassa.

Vierailija
8/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatkos Ammattivalittaja, kuinka muutama päivä sitten väitit ihan päinvastaista. Joku kirjoitti siitä, kuinka sun miesparkasi painaa töitä niska limassa sinut elättääkseen.

Ja sinä kommentoit, että ei todellakaan. Että ukkosi on vähentänyt hommia ihan radikaalisti, kunhan nyt nimeksi enää tekee ja vuodenvaihteessa lopettaa kokonaan.

Sun pitäisi ruveta kirjaamaan nuo satusi ylös, että pysyisit edes hetken samassa tarinassa.

Niin on se lopettamista paljon harkinnut ja toivottavasti lopettaa. Oli sillä kohtuu työpäiviä elo ja syyskuussa ja pieni syysloma lokakuussa.

Vierailija
9/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Ja sitten sä otat taas siitä eron ja etsit itsellesi komeamman ja rikkaamman miehen ja karkaat sen kanssa Aruballe omaan yksiöön.

Vierailija
10/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä.

Valegyne iltaisin ?

Vierailija
11/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähti ennen seitsemää ja just tuli kotiin. Ihan normaali päivä tai ei ihan kun meidän tontilta kaatua mätkähti puu tielle. Onneks kukaan ei jäänyt alle ja ihanat naapurit tuli apuun.

Vierailija
12/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun munkin mies olis!! Tulee aina klo 17, en tykkää!

Vierailija
13/13 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi edes jaksaa tehdä pitkää päivää? Mulle 7,5h on ihan liian pitkä, joku 5h olisi maksimi, siihen just vois kinnostus riittää. Jos pitäis 12h tehdä niin en saisi mitään aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme