Hitto kun sattui! Ovenkahva jäi ikävästi kiinni napakuoppaani kun väistin miestäni vessan ovensuussa
Tuntui kun olis lävistetty jollain. Onneksi ei sentään verta tule. Ikinä tämmöistä käynyt, en edes tiennyt että näin voi käydä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kumpi teistä on huonotapaisempi? Ei kenenkään päälle ryysitä vaikka olisi kuinka moukka. Vaikka olisi naimisissa, kyllä toista pitää silti kunnioittaa.
HÄH! ap
Onneksi et saanut avannetta vatsaasi. Minulla jäi illalla paidan hiha kylppärinkahvaan, ja hyvä ettei käsi irronnut ja lapaluu lentänyt. Kummallisia takertumisia nämä on.
Kuinka lihava oikein olet, jos napa on jossain kuopassa?
Vierailija kirjoitti:
Semmosia ne miehet on!
Nyt tässä tapauksessa kylläkin ovenkahva. ap
Läskifetissiset kiihottuvat tuollaisesta.
Se on joskus noloa jos takertuu johonkin vieraaseen tai vaikka puolituttuun ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lihava oikein olet, jos napa on jossain kuopassa?
Ovenkahva on aika ohut hei! Napoja on erilaisia, tai no onhan niitä kahvojakin. Ihan normaalipainoinen olen. ap
Vierailija kirjoitti:
Se on joskus noloa jos takertuu johonkin vieraaseen tai vaikka puolituttuun ihmiseen.
Henkisesti vielä nolompaa jos ei saa vastarakkautta. ap
Minäkin aiemmin kompuroin, puuskutin ja takerruin milloin mihinkin. Mutta sitten tein päätöksen ja sain laihdutettua liki 15kg.
Sen jälkeen en ole enää takertunut mihinkään ja elämä hymyilee.
Minä olen monta kertaa kiireessä viuhtonut villapaidassa ja jäänyt paidasta kiinni ovenkahvaan. Että on ärsyttävää, kiukuttaa, naurattaa ja itkettää yhtä aikaa!
Kumpi teistä on huonotapaisempi? Ei kenenkään päälle ryysitä vaikka olisi kuinka moukka. Vaikka olisi naimisissa, kyllä toista pitää silti kunnioittaa.