Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menevätkö käytetyt pussilakanasetit kaupaksi kirppareilla?

Vierailija
01.11.2018 |

Laskin tässä minun ja poikaystäväni vuodevaatekaapin sisältöä ja meillä on peräti 10 pussilakanasettiä, joista puolet avaamattomia. Suurin osa on Finlaysonia, Marimekkoa ja Vallilaa, muumeja ja muita kaikille tuttuja kuvioita. Ei nuita saisi millään käytettyä loppuun, mutta suurin ongelma tässä on kaappitilan puute, että mieluummin laittaisi myyntiin kuin säilyttäisi vuosikausia kaapissa.

Oletteko myyneet tori.fissä tai kirppareilla petivaatteita? Ostaako kukaan? Mahdollisesti myyntiin menevissä käytetyissä on esim hyväkuntoinen muumi ja Vallilan setti, katsoin hintoja ja maksavat uutena 40-50e/pkt. Mitähän nuista voi käytettyinä pyytää? Ovat siis hyväkuntoisia ja ainakin yksi myytävistä ihan käyttämätön ja paketeissa vielä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut useammatkin käytetyt siistit kirpparilta, 3-5e kpl. Käyttämättömistä voisin maksaa ehkä jotain 8e jos olisi hyvälaatuiset ja hyvämerkkiset.

Vierailija
22/25 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hyväntekeväisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä avaamattomat paketit menee kaupaksi. Mutta käytetyistä ei kyllä paljon nettoa.

Vierailija
24/25 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytetyt ei mene kaupaksi, ne voi lahjoittaa lähimpään eläinsuojeluyhdistykseen. Siellä tarvitaan petien alustoiksi. 

Vierailija
25/25 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuttavia, jotka harrastavat tilkkutöitä, saavat multa puhtaita käytettyjä puuvillalakanoita.

Ovat harrastaneet tilkuttamista vuosikaudet, ja työt ovat taideteoksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi