Menevätkö käytetyt pussilakanasetit kaupaksi kirppareilla?
Laskin tässä minun ja poikaystäväni vuodevaatekaapin sisältöä ja meillä on peräti 10 pussilakanasettiä, joista puolet avaamattomia. Suurin osa on Finlaysonia, Marimekkoa ja Vallilaa, muumeja ja muita kaikille tuttuja kuvioita. Ei nuita saisi millään käytettyä loppuun, mutta suurin ongelma tässä on kaappitilan puute, että mieluummin laittaisi myyntiin kuin säilyttäisi vuosikausia kaapissa.
Oletteko myyneet tori.fissä tai kirppareilla petivaatteita? Ostaako kukaan? Mahdollisesti myyntiin menevissä käytetyissä on esim hyväkuntoinen muumi ja Vallilan setti, katsoin hintoja ja maksavat uutena 40-50e/pkt. Mitähän nuista voi käytettyinä pyytää? Ovat siis hyväkuntoisia ja ainakin yksi myytävistä ihan käyttämätön ja paketeissa vielä.
Kommentit (25)
Kyllä avaamattomat paketit menee kaupaksi. Mutta käytetyistä ei kyllä paljon nettoa.
Jos käytetyt ei mene kaupaksi, ne voi lahjoittaa lähimpään eläinsuojeluyhdistykseen. Siellä tarvitaan petien alustoiksi.
Mulla tuttavia, jotka harrastavat tilkkutöitä, saavat multa puhtaita käytettyjä puuvillalakanoita.
Ovat harrastaneet tilkuttamista vuosikaudet, ja työt ovat taideteoksia!
Mä olen ostanut useammatkin käytetyt siistit kirpparilta, 3-5e kpl. Käyttämättömistä voisin maksaa ehkä jotain 8e jos olisi hyvälaatuiset ja hyvämerkkiset.