Annetaan susannakoskimaisia ohjeita köyhille !!
Olen itsekin työkyvytön (sairas) työtön, eli suomalaisittain köyhä, joten aloituksesta ei tarvitse kenenkään vetää hernettä nenään, ei tässä vähävaraisia suinkaan pilkata.
Ohjeen saa siis keksiä omasta päästä, kunhan se on mahdollisimman koskimaisen älyvapaa.
Jään miettimään itsekin jotain hyviä.
Kommentit (106)
Aina voi säästää. Vaikka ystävällisyydestä.
Köyhällä ei ole varaa valittaa. Sota-aikanakin syötiin käpy- ja kivisoppaa ja ihan hyvin pärjättiin.
Jos leipäjonosta on loppunut päiväysvanha ilmaisjaettava pulla harmittavasti juuri sinun vuorosi tullessa niin osta ihmeessä ekberiltä leivoksia.
Jokaisella on hei rajoitteita ! Sulla nyt vain sattuu oleen rajoitteina toi että rahat ei riitä ruokaan ja vuokraan.
Miten niin muka mä olen kylmä, näkisittepä kuinka lämpimästi hymyilen itselleni peilin kautta kampaajalla.
Miksi asua kaksiossa, kun voi asua palatsissakin.
Hankitte hei vaan pienemmän asunnon niin säästätte. Ai että teidän perheen lasten tavarat ei mahdu yksiöön aikuisista puhumattakaan? No mut hei konmarittakaa se mikä ei mahdu niin hei kuule minäkin just konmaritin mun 50 turhaa Iittalan maljakkoa ja 7 iltapukua mitä en enää käytä!
Oikeasti, mene töihin keräämään veroeuroja valtion pohjattomaan budjettiin! Milläs me sitten ajelemme jos taksirahat loppuu meiltä eduskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Hankitte hei vaan pienemmän asunnon niin säästätte. Ai että teidän perheen lasten tavarat ei mahdu yksiöön aikuisista puhumattakaan? No mut hei konmarittakaa se mikä ei mahdu niin hei kuule minäkin just konmaritin mun 50 turhaa Iittalan maljakkoa ja 7 iltapukua mitä en enää käytä!
Miksi konmarittaisin? Ostan ennemin kartanon.
Jos on nälkä, voi käydä luovuttamassa verta. Siellä tarjotaan voileipää.
Mun mielestä on kohtuutonta olettaa hei et mulla niinku kansanedustajana olisi käsitystä siitä kuinka köyhä kansa sinnittelee jollain surkealla toimeentulotuella -- mullehan on ruoasta, taksista, jne lähtien melki kaikki ilmaista ja palkka juoksee. Jotain kohtuutta nyt hei tohon valitukseen. Jokaisella on rajoitteita, mua saattaa rajoittaa suunnattomasti jos en saa haluamaani designkenkiä.
Jos sulla ei ole varaa ostaa sateenvarjoa, kulje sateella taksilla. Se ei maksa mitään, käytät sitä taksikorttia.
Toimeentulotuki on vain luusereille. Mitäs jos hommaisit vaan sen parempipalkkaisen työn? Soita työkkäriin, kyllä ne jotain sulle keksii sieltä, eiks vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kohtuutonta olettaa hei et mulla niinku kansanedustajana olisi käsitystä siitä kuinka köyhä kansa sinnittelee jollain surkealla toimeentulotuella -- mullehan on ruoasta, taksista, jne lähtien melki kaikki ilmaista ja palkka juoksee. Jotain kohtuutta nyt hei tohon valitukseen. Jokaisella on rajoitteita, mua saattaa rajoittaa suunnattomasti jos en saa haluamaani designkenkiä.
Ja vieläkin ahdistaa se lehtihaastattelu, pakottivat mut hymyilemään. Tuskin on sulla yhtä kamalaa.
Kyllä työmarkkinatuesta kannattaa laittaa 600 euroa kuussa säästöön! Ai se ei ole kun 500 euroa? Eikä sitäkään jos aktiivimalli vie 30eukkuu. No katsokaa sitte metsään, köyhät.
Lopetat vaan ihan minkä tahansa elintarvikkeen käytön ja näin sulla on heti ainakin 20 000 e lisää rahaa käytössä joka vuosi! Mieti paljon säästät jos söisit pelkkää ilmaa! Inspiroivaa ja sitä todellista hengellistä sisältöä elämään eikö?
Työttömät, hyiiiiii ne haiseekin. Nyt ei pysty kyllä antaa mitää vinkkeleitä, käyn oksentamassa.
Ei köyhän kannata ostaa alle 500 kenkiä.
Säästin Kiitos-sanasta ja muusta turhasta.