Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: HESY vaatii koira-ajokorttia – koirahyökkäysten määrä lisääntynyt hurjasti

Vierailija
01.11.2018 |

https://yle.fi/uutiset/3-10486426

Omastakin mielestä koiria on jo aivan liikaa eivätkä koiranomistajat noudata mitään sääntöjä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi koiranomistajiksi haluaville testi, niin myös koirille pakollinen luonnetesti. Piikille tai ainakin rajoituksia pito-olosuhteisiin, jos osoittaa siinä riskialttiita ominaisuuksia.

Mun koira vois kyllä mennä luonne testiin. Todennäköisesti kerjäisi kaikilta paikalla olijoilta rapsutuksia, on niin ihmisrakas.

(Enkä päästä koiraani hihnasta irti kuin vain omalle aidatulle takapihalle ja koirapuistoon.)

Koirallani on sen verran riista viettiä, että sen kanssa ei voi lenkkeillä ilman hihnaa.

Ja olisin myös valmis käymään tämän kortti koulutuksen, onhan tässä jo päälle 10vuotta kokemusta koirista.

Vierailija
22/22 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on tällä hetkellä noin 700 000 koiraa mikä on kyllä aivan älytön määrä.

Ihan liikaa ja se on johtanut myös ongelmien lisääntymiseen ja siihen, että koirattomilla alkaa mennä hermot näiden omistajiensa vauvankorvikkeiden kanssa. Ei tällaisia ongelmia ollut esim. 70- tai 80-luvulla, oli koiria toki silloinkin muttei tuollaisia järjettömiä määriä!

Jossain somessa luin, että vähävaraisille lemmikkien omistajille haluttaisiin jopa koiran- ja kissanruokajonoa, kun ei rahat tahdo riittää elukoiden ruokkimiseen. Huh huh.

Aika kamalaa ajatella, että jos rahat ei riitä koiranruokaan, niin entäs eläinlääkäriin?

Tälläisilta lemmikit pois :(.

Itse maksoin vasta itseni kipeäksi kun kävimme kasvaimen poistattamasta vanhimmalta koiralta, mutta on minulla silti vielä rahaa koiran perustarvikkeisiin ja ruokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä