Juuri nyt IS:n 10 luetuinta uutista koskee julkkisten ansiotuloja viime vuodelta. Kertooko se jotain meistä lukijoista vai ehkä enemmänkin lehdistöstä?
Maailmassa ei kai ole juuri muuta tärkeää nyt tapahtunut..
Kommentit (6)
Lukija on kirjoitetun tekstin asiakas.
Se kertoo sen, ettei tänään kannata seurata uutissivustoja. Tätä paskaa on aina kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo sen, ettei tänään kannata seurata uutissivustoja. Tätä paskaa on aina kerran vuodessa.
Kyllä noi iltapäivälehdet lypsävät aihetta vielä monta päivää. Ja kansa klikkaa ja lukee. No, ei onneksi koske mua, sillä olen lopettanut iltapäivälehtien lukemisen jo vuosia sitten. Elämänlaatu parani huomattavasti. Suosittelen!
Juu ei kannata iltapäivälehtiä hirveämmin selailla. Vaikka selittävät olevansa vastuullisia journalisteja, oikeat uutiset hukkuvat aina näiden sontalööppien alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noi iltapäivälehdet lypsävät aihetta vielä monta päivää. Ja kansa klikkaa ja lukee. No, ei onneksi koske mua, sillä olen lopettanut iltapäivälehtien lukemisen jo vuosia sitten. Elämänlaatu parani huomattavasti. Suosittelen!
Joo, ip-lehdet on syvältä, mut tää av-palsta se vasta parantaakin elämänlaatua! =D
Iltapäivälehtien lukijat on juuri noita kyyliä.