Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienasin yli 140k, en ole verokoneessa?

Vierailija
01.11.2018 |

Tienasin viime vuonna n. 147k. En edes muistanut tänään olevan kansallinen veromässäilypäivä, mutta pitihän se IS:n koneella oma nimi hakea. Koneessa pitäisi olla kaikki yli 100k ansainneet, mutta mua ei löytynyt.

Miksiköhän? Muilla sama? Pidän mielelläni matalaa profiilia, joten hyvä näin, mutta miksi kaikkia rajan ylittäneitä ei julkaista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienasin viime vuonna n. 147k. En edes muistanut tänään olevan kansallinen veromässäilypäivä, mutta pitihän se IS:n koneella oma nimi hakea. Koneessa pitäisi olla kaikki yli 100k ansainneet, mutta mua ei löytynyt.

Miksiköhän? Muilla sama? Pidän mielelläni matalaa profiilia, joten hyvä näin, mutta miksi kaikkia rajan ylittäneitä ei julkaista?

Siellä on vain veronmaksajat :)

Vierailija
2/6 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot maksoin Suomeen, olen suomalainen ja ihan rehellisessä palkkatyössä. 😀 Raha ei ole seteleinä haudattuna pihamaalle tms. Veroilmoituksessakin näkyy summa.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienasin verosuunnittelulla huomattavasti enemmän mitä verotiedot näyttää. Olisiko sinunkin kohdalla ihan mahdollista, että osa tuosta ei ole verotettavaa tuloa?

Vierailija
4/6 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä ihan kaikki yli 120k tienanneet näkyy. Älä siis jaksa.

Vierailija
5/6 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä ihan kaikki yli 120k tienanneet näkyy. Älä siis jaksa.

Ei näy jos tienaat toisiin maihin ja käytät ihan muita kuin euroja valuuttana.

Vierailija
6/6 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienasin verosuunnittelulla huomattavasti enemmän mitä verotiedot näyttää. Olisiko sinunkin kohdalla ihan mahdollista, että osa tuosta ei ole verotettavaa tuloa?

Mun täytyy kaivaa veroilmoitus naftaliinista ja katsoa. Jäi vähän vaivaamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän