Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla millään tilata Kiinasta mitään

Vierailija
31.10.2018 |

Siis en uskalla antaa Visa-kortin tietoja. Vaikka niitä ei tallentaisi sivustolle, niin silti kun ne on kerran antanut, niin kyllähän ne voi silloinkin päätyä vaikka mihin. Aliexpressissä ei näytä olevan edes käytössä Verified by Visa-palvelu, vaan ihan pelkkä Visa vain. Miten ihmeessä te muut uskallatte? Onko se halpa hinta sen arvoista, että sen jälkeen pitää tarkkailla ja stressata vuosia alkaako tililtä kadota rahaa mysteerisesti?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tunkenu kortin tietoja pitkin maailma ja koskaan ei ole rahaa kadonnut.

Vierailija
2/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mihin ne tiedot päätyvät. Luottoyhtiö takaa. Mitään mikä ei ole oma ostos, ei tarvitse luottokortin käyttäjän kustantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilillä ulkomailta nosto esto, niin vähän rahaa että ei haittaa. Jos luottokorttia (luotolla) joku käyttää niin ei jää minun murheekseni.

Vierailija
4/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mihin ne tiedot päätyvät. Luottoyhtiö takaa. Mitään mikä ei ole oma ostos, ei tarvitse luottokortin käyttäjän kustantaa.

Miten se todistetaan ettei ole oma ostos?

Vierailija
5/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset huijaavat aina..

Vierailija
6/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wishiltä voi tilata niin että lasku tulee Klarnalta. Ei tarvitse antaa kortin numeroa. Alilla ei taida olla tätä mahdollisuutta.

Vierailija
7/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa tilaamatta sitä epäeettistä myrkkyroinaa, niin ei ole tuotakaan ongelmaa.

Vierailija
8/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä uutisia: se on ihan vapaaehtoista, eli ei sun ole pakko sieltä ostaa yhtään mitään.

Vierailija
9/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän PayPalia.

Vierailija
10/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkuri

Vierailija
11/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää nyt ennemmin sitä, että saat vaarallisen tuotteen. Miksi tukea saastuttavaa tuotantoa, jota rahdataan valtavia matkoja hetken käyttöön, kun ala-arvoinen laatu ei enempään veny.

Käy samalla rahalla kirpparilta jo kestäväksi osoittautunut tavara, äläkä lisää enää ilmastonmuutosta lyhytnäköisellä shoppailulla.

Vierailija
12/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ebaysta voi tilata paypalin kautta 

Vierailija
13/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko. En halua kiinakamaa vaikka joku muu ne minulle maksaisi. Myrkyllistä roinaa.

Vierailija
14/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Alilta vuosia, eikä sen pahempaa ole tapahtunut kuin että kympin housut ovat olleet hieman lahkeista lyhyet.

Ali on niin suuri tekijä verkkokaupassa, että sillä ei ole varaa kupruihin, näin olen järkeillyt. Maineen menettäminen jonkun pikkutilin tyhjentämisen vuoksi ei vain mitenkään kannata, koska romahdus olisi miljoona- tai miljardiluokkaa.

Vierailija
15/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Minä olen uskaltanut jo vuosia ja satoja kertoja. ;-)

Minä naatin, sinä pelkäät.

Vierailija
16/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on debit tai electron käytössä niin oman pankkisi nettipankista pystyt kokonaan estämään kaikki netissä  tehtävät ostot aina silloin kun haluat. Kannattaa oletuksena pitää tuo estettynä aina ja vain silloin ottaa pois kun jotain ostoja teet. Samalla myös kortin käyttö kannattaa rajata vaan Suomeen niin vähennät merkittävästi esimerkiksi skimmauksien kautta tehtyjä nostoja kun rikolliset pystyy vaan nopeasti Suomessa jonkun noston tekemään ja sitten pakenevat kotimaahansa.

Vierailija
17/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en uskalla antaa Visa-kortin tietoja. Vaikka niitä ei tallentaisi sivustolle, niin silti kun ne on kerran antanut, niin kyllähän ne voi silloinkin päätyä vaikka mihin. Aliexpressissä ei näytä olevan edes käytössä Verified by Visa-palvelu, vaan ihan pelkkä Visa vain. Miten ihmeessä te muut uskallatte? Onko se halpa hinta sen arvoista, että sen jälkeen pitää tarkkailla ja stressata vuosia alkaako tililtä kadota rahaa mysteerisesti?

Käytät paypalia

Vierailija
18/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin uskaltaa.

19/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytät paypalia

Joo Paypalilla vaan. Itse en ole edes paypaliin viitsinyt pankkikortin numeroa antaa. Sinne pystyy omalta tililtä siirtämään ihan normaalisti rahaa ja se näkyy sitten päivän parin päästä siellä. Lisäksi Paypal on jonninmoinen turvapuskuri jos tulee ongelmia tavaran toimittajan kanssa, saattaa saada jopa rahat takaisin.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
20/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paypalia ei voi käyttää Aliexpressissä.