Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Clearbluen raskaustestistä

08.05.2006 |

Siinäpä se kysymys olikin. Eli olen kuullut, että kyseinen testi ei olisi kaikkein herkimpiä. Pitääkö paikkansa? Täällä on inssin jälkeen menossa pp13 ja testasin tänään negaa. Onko vielä mahdollisuuksia muuttua plussaksi eli testasinko liian aikaisin? Normaali kiertoni ei ole näin pitkä eli siinä mielessä plussa olisi voinut jo näkyä... " Oireita" vois yhdistää sekä raskauteen että menkkoihin, joten omasta kehosta ei nyt ota mitään selvää.

Kiitos kaikille, jotka jaksavat vastailla! -Mette-

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksaisit odottaa edes pp15 ja testaa sitten uudestaan herkemmillä, esim. Acon10:llä tai Surestickillä.

Onnea ja toivottavasti olisi tärpännyt!

T. Tiiti74

Vierailija
2/2 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se on että CB ei ole kaikkein herkimpiä, mutta oikein se on tiennyt meidän hoitohistorian aikana kaikki tulokset, sekä negat että plussat. Meillä on kokemusta 4 icsi:stä ja muistaakseni 5 passista (joista tuloksena 2 v esikoinen ja nyt uudestaan raskaana rv 14). Kotitestit olen aina tehnyt CB:lla, aina pp13 ja plussista viivat ovat olleet selkeät, negoista taas tyhjä ruutu. Veritesti seuraavana päivänä pp14 on aina vahvistanut oikeaksi sen mitä CB on edellisenä päivänä minulle kertonut.

Kaksi kemiallista raskauttakin olen kokenut (hcg ollut vain aavistuksen koholla eli alkio on kiinnittynyt mutta kesken on mennyt heti alkumetreillä). Näissä kahdessa tapauksessa CB näytti pp13 haamujen haamut ja veritestit pp14 vahvistivat että hcg:t olivat muistaakseni ekassa kemiallisessa 25 ja toisessa 48. Että noinkin alhaisiin lukuihin CB reagoi haamulla.

Mutta hedelmöittymisen aikatauluhan vaikuttaa toki asiaan. Alkiohan saattaa useita päiviä harhailla kohdussa ja etsiä sopivaa kiinnittymispaikkaa ja silloin plussatulos ei välttämättä näy vielä tuolloin.

Lämpimästi toivotan sinulle onnea hoitoihin, toivottavasti saatte plussan pian!

Terv. Meijuli (kera 2 v esikoisen ja rv 14+1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme