Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua suhteeseen

Huonosuhde1234
31.10.2018 |

Olen ollut kolme vuotta mieheni kanssa parisuhteessa ja asumme yhdessä en ole ikinä epäillyt miestäni mistään mutta luin mieheni puhelinta ( tein väärin ) ja löysin keskustelun hänen exsäätönsä kanssa joka oli jatkunut kesästä asti, yleensä Ex aloittanut mutta mieheni aina vastannut osasta viesteistä oli flirttiä.. nyt viimeisimmät viestit koskivat sitä kun nainen oli ollut meidän kodissa ja he olivat suudelleet nainen kysyi onko miehelläni huono omatunto ja mieheni sanoi että ei ehkä ja mieheni kiersi kysymyksen kun nainen kysyi tunteista??? mutta nyt mieheni ei ole itse kauheasti halunnut tapahtuneen jälkeen keskustella ja minulle on samanlainen kuin aina ennenkin? otan asian puheeksi enkä tiedä annanko anteeksi mutta haluaisin tietää miksei mieheni vastannut naisen kysymykseen onko tunteita vai ei vaan kiersi kokoasian??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla enää mitään merkitystä? Jos sinulla olisi suoraselkäinen ja sinua aidosti rakastava mies, niin hän olisi pistänyt tuontyyppiselle viestittelylle stopin heti alkuunsa.

Miksi naiset ovat tuollaisia vässyköitä? Juuri tuolla tavalla hyväksymällä te mahdollistatte häntäheikkien toiminnan ja sitten tuhahtelette, että kaikki miehet ovat paskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla