Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en saa työstä yhtään mitään..

Vierailija
18.07.2008 |

jaksan aina vaan ihmetellä äitien suurta innokkuutta lähteä töihin, kun mä en saa MITÄÄN kicksejä töistä. ihan sama oli se sitten kuinka luovaa, itsenäistä, jännittävää, vaihtelevaa, helppoa, vaikeaa mitä tahansa (kaikkea on kokeiltu) niin mun mielestä töissä on aina tylsää.. yksinkertaisesti inhoan joka päiväistä pakkolähtemistä tiettyyn aikaan, pakkotekemistä, pakko-olemista muitten ihmisten kanssa silloinkin kun en halua nähdä ketään, pakkoluovimista vaikka tekis mieli haistattaa peet.. mä tulisin aivan hyvin toimeen (noin niinku henkisesti, rahallisesti en) täysin ilman mitään palkkatyötä. mulla on harrastuksia ja intohimoja, joista suurin on viettää aikaa yksin tekemällä perhana vaikka mosaiikkitöitä kunhan ei tarviis kuulua johonkin työ-yhteisöön ja kökkiä jollain työpaikalla ja olla olevinaan niinkuin se ei kuihduttaisi mua elävältä.. tsiisus.

nimim.40vuotta eläkeikään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa tuo viestisi.

Minun työni on mielenkiintoista, hoidan isoja projekteja eri maissa (6 eri maata) ja matkustan joka viikko.

Aina uusia haasteita, uusia ihmisiä, mielenkiintoisia paikkoja. En voi valittaa. Moni maksaisi, että saisi matkustaa ja kokea niin paljon kuin minä työssäni.

Vierailija
2/10 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan lapset syötettyä, juotettua ja puettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi työyhteisöön kuuluminen on sinulle niin hankalaa?

Vierailija
4/10 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut toimittajana, matkustelua, haasteita, uusia ihmisiä, mielenkiintoisia paikkoja... ei se mulle mitään kicksejä anna. tykkään yksinkertaisesti yhdestä asiasta: kun saan tehdä aivan yksin kaikista muista riippumattomia hommia.

no silläpä ei juuri elellä.. taas pitäis töihin lähteä ja tämäkin duuni on itsenäistä, saan suunnitella koko homman alusta loppuun itse, luovaa työtä ja olen itse saanut jopa valita työajat. mutta oikeasti haluaisin vain sulkeutua kotini työhuoneeseen ja olla itekseni... saispa sponsorin.

Vierailija
5/10 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla muutenkin mielenterveydellisiä ongelmia.

Vierailija
6/10 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten vaan olen yksin. minkäs sillekään voin.. on mulla kavereitakin mutta tapaan heitä suht harvakseltaan kun en vaan koe mitään tarvetta sille..

Vierailija
7/10 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se sitten on mielenterveydellinen ongelma, että en koe tarvetta sosiaalisuuteen. pystyn olla sosiaalinen, en vaan koe siihen mitään tarvetta... :) eikä kukaan ole mussa mitään vikaa todennut.. tosin en tunne montakaan naista jotka eivät koko ajan soittelisi ja haluaisi olla yhteyksissä ja sosiaalisia.. mielestäni se ei ole edes puute jos ei ole sosiaalinen.. enemmän se on ominaisuus..

Vierailija
8/10 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko te kaikki muut toteutatte itseänne työn kautta? En ole ap, mutta voisin yhtyä moneen kohtaan ap:n kirjoituksessa. Minäkään en tarvitse työtä tehdäkseni elämästäni mielekästä ja minuakin vituttaa ulkopuolisen eli työn sanelema elämän aikatauluttaminen jne...

Vierailija
9/10 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asiakaspalvelu-alalle.

Vierailija
10/10 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen myös tuollainen vastarannankiiski, siis vihasin palkkatyötä, sitä että piti mennä jonnekkin jonkun muun määräämänä ja tehdä väkisin asioita jotka ei ollut kivoja, vaikka niitä mukavia hetkiäkin toki oli, ja mukavia työkavereitakin. Silti ajatus siitä että loppuelämä olisi tätä, kellon mukaan ja muiden pillin säveliin tanssimista: a-h-d-i-s-t-u-s.

Ratkaisuni oli perustaa oma yritys.

Nyt saan kaikessa rauhassa yksin tehdä asioita omassa tahdissani. Nautin elämästäni! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän