Oletko lainkuuliainen?
Kunnioitatko lakeja ja sääntöjä?
Minä en ole enkä kunnioita, jos kaikesta jäisin kiinni joutuisin vankilaan. Törkeää ylinopeutta ja ilman vöitä ajan päivittäin, muut rikokset ja törkeät rikokset lisäksi veisivät vankilaan. En ole enää vuosiin kunnioittanut virkavaltaa, sikaosastohan se on, joten miksi olla lainkuuliainen?
Kommentit (4)
Lakien noudattamisen suhteen kannattaa käyttää järkeä. Noin yleisesti ottaen niitä tulee noudattaa mutta etenkin liikenteessä on hyvä käyttää myös tervettä järkeä ja soveltaa tilanteenmukaisesti.
Olen sitä mieltä että lakeja ja sääntöjä pitää olla, mutta en jaksa kyllä aina jokaista pikkujuttua noudattaa. Tyyliin tyhjä öinen tie, punainen valo, kyllä kävelen siitä yli. Tai hyvä keli, moottoritie, rauhallinen liikenne, voin laitttaa vakionopeussäätimen vaikka nopeuteen 133 km/h vaikka rajoitus on 120 km/h. Hätätapauksessa parkkeeraan myös sakkopaikalle jos koen ettei parkkeeraus aiheuta kellekään haittaa, esim. estä kenenkään kulkua. Ai niin, olen tilannut Silkkitieltä joskus kannabista ja taikasieniä kokeeksi, tämä on varmaan mun kovin rikos, josta en onneksi jäänyt kiinni (urani alallani olisi loppu jos olisin jäänyt).
Ainoa laki mitä en noudata on arvottu suomessa. Se laki pitäisi kumota.
Ei niitä lakeja noudateta sen takia, että pitää kunnioittaa virkavaltaa, mutta tämä meni varmaan jo yli ymmärryksesi.