Selvitetään kadonneiden esineiden piilopaikkoja, aloitan: Missä on minun lempipiponi?
Näin pipon viimeksi lokakuussa 2017 varastossa, samalla muiden talvivaatteiden kanssa. Missä se voi olla nyt? Varasto-ja vinttitilat tarkastettu.
Ei tehdä tästä keskustelusta kuolemanvakavaa, mutta jos oikeasti teillä on idea tai ehdotus mistä ks. tavara löytyy niin veikatkaa! :)
Kommentit (10)
Missä on minun kenkälusikkani? En tarvinnut sitä kolmeen kuukauteen koska jalka oli murtunut. Nyt tarvitsisin!
Sun pipo on takin hihassa. Takin jota et ole käyttänyt
Vierailija kirjoitti:
Missä on minun kenkälusikkani? En tarvinnut sitä kolmeen kuukauteen koska jalka oli murtunut. Nyt tarvitsisin!
Patterin ja seinän välissä.
Se pipo on seinän ja patterin välissä. Ota äkkiä pois, kohta alkaa käryämään.
Vierailija kirjoitti:
Näin pipon viimeksi lokakuussa 2017 varastossa, samalla muiden talvivaatteiden kanssa. Missä se voi olla nyt? Varasto-ja vinttitilat tarkastettu.
Ei tehdä tästä keskustelusta kuolemanvakavaa, mutta jos oikeasti teillä on idea tai ehdotus mistä ks. tavara löytyy niin veikatkaa! :)
Onko tämä minun tekemäni aloitus? :-D
Myös minulta on kadonnut lempipipo ja maksaisin aika paljon, että se löytyisi. Se oli täydellinen, lämpimän harmaa kashmir-pipo, jossa oli pieni tupsu. Viime talvena pudotin sen vahingossa huoltoaseman pihalle ja joku auto ehti ajaa sen päältä ennen kuin paikansin sen. Pesin sen heti kotona ja kaikki kura ja lika lähtivät ihmeen kaupalla pois. Jätin sen kuivumaan kodinhoitohuoneeseen, mutta sen jälkeen en ole pipoa nähnyt. Perheenjäseniä on kolme, eikä kukaan ole kuulemma koskenut pipoon.
Olen jo käytännössä luovuttanut, mutta ehkä voisin vielä kerran käydä kodin läpi. Kodinhoitohuoneessa se ei kyllä ole, sen voin melkein vannoa.
Lempidildoni on hukassa! Se iso ja musta...
Vierailija kirjoitti:
Lempidildoni on hukassa! Se iso ja musta...
Se on kadonnut pi****si ja unohtunut sinne. Surinakin on lakannut, koska pattereista loppui virta.
Olin lainannut kaverini pyörää ja hukannut avaimen, tosi noloa. Satuin mainitsemaan asiasta toiselle kaverille ihan muun keskustelun yhteydessä. Hän sanoi että joskus hänellä avaimet ovat tippuneet naulakosta pitkävartiseen kenkään. Enpä olisi uskonut, mutta avain tosiaan löytyi yhdestä kengästäni! Minulla kun on tapana ripustaa kaikki avaimet aina eteisen naulakon koukkuihin.
Mulla kans mystinen pipo! Oli mulla junassa päässä ja vielä junasta pois hypätessä. On valokuva jossa seisomme koko seurue asemalla ja ihana lötkö lila pipo on päässäni. Sen jälkeen ei mitään havaintoa! Ei ollut autossa, pihassa, kavereiden tavaroissa eikä ole löytynyt kotoa mistään. Humalallakaan ei ole osuutta tarinassa :(
Mulla löytyy usein vaatteita pussilakanan sisältä. Sotkeutuneet sinne pesussa.