Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kun hämärää kokoajan,onko teillä verhot kiinni vai

Vierailija
30.10.2018 |

eikö haittaa kun valot päällä ja kaikki näkyy ulos/naapuriin?Meillä kyylä naapurit,mutta katelkoon!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Olen kotona useimmiten alasti ja on vaan jännää, jos naapurit näkee!

Vierailija
2/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sälekaihtimet ylöspäin auki niin näkyy taivas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes ole sellaisia verhoja joita voi vetää ikkunan eteen.

Vierailija
4/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa koska ei näy naapuriin ja näin monella muullakin.

Piha ja sen jälkeen nurmikko ja sitten kävelytie.

Vierailija
5/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinni. Tuskinpa kovinkaan moni tuijottelee tänne ylöspäin toiseen kerrokseen, ja jos tuijottaa niin siinähän sitten katsoo.

Vierailija
6/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina verhot kiinni pimeällä.

Vierailija
7/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole verhot eikä kaihtimet kiinni.

Jos joku sattuisi katsomaan, voisi nähdä, kuinka laitan ruokaa tai syömme tai vaikka menen huoneesta toiseen?

Vierailija
8/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole verhot eikä kaihtimet kiinni.

Jos joku sattuisi katsomaan, voisi nähdä, kuinka laitan ruokaa tai syömme tai vaikka menen huoneesta toiseen?

Tai kaivat nenää tai p*rsettä tai palstailet av:lla tai puet alusvaatteet suihkun jälkeen. 

Vierailija
9/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli pakko laittaa verhot kiinni, koska en ole jaksanut siivota ja koen että kaikki tuijottaa mun sotkuja. Ei ne kyllä tuijota tietty.

Vierailija
10/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole verhot kiinni, eikä haittaa, jos joku näkee. Jotkut ahdistuu siitä, että ohikulkijat tai naapurit voivat nähdä sisään, mä ahdistun siitä, jos en näe ulos. 

Vierailija
11/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisi ihan sama, mutta pakko laittaa verhot kiinni ettei lämpö karkaa harakoille.

Vierailija
12/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole verhot kiinni, eikä haittaa, jos joku näkee. Jotkut ahdistuu siitä, että ohikulkijat tai naapurit voivat nähdä sisään, mä ahdistun siitä, jos en näe ulos. 

No ethän sinä pimeällä kuitenkaan näe ulos. 

Vierailija
13/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Vierailija
14/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä verhot ovat kiinni 24h/vrk joka arkipäivä seuraavat neljä kuukautta. Aamulla, kun lähtee töihin, on pimeää ja iltapäivällä, kun tulee töistä, on pimeää.

Vierailija
15/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kesällä verhot enemmän kiinni kuin talvella. Asunto ilta-auringon puolella eli ois liian valosaa ja kuumaa jos ois verhot auki. Talvella ei haittaa vaikka ois verhot aina auki.

Vierailija
16/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minä ainakin näen pimeällä ulos koska ikkunan takana on katuvalot.

Vierailija
17/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaihtimet puoliksi kiinni. Huomasin eilen kun kaihtimet oli auki, että naapuri seisoi ikkunassa ja tuijotti meille. Käännyin ja näin sen. Jäin tuijottamaan takaisin. Meillä ei tapahdu mitään ihmeellistä, mutta jo ihan periaatteen vuoksi mua ei kyylää enää kukaan jos se musta on kiinni. Mun rajat on ylitetty toistuvasti muutenkin joten en siedä sitä enää yhtään.

Vierailija
18/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä verhot yleensä auki, asutaan maalla, joten täällä ei uteliaita pällisteilijöitä liiku. Yksin kotona ollessa pidän kyllä verhot kiinni, mulla on liian vilkas mielikuvitus ja pelkään jonkun tuijottavan pimeässä.

Kaupungissa asuessani pidin verhot aina pimeällä kiinni.

Vierailija
19/19 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ajasta kiinni. Ei siellä ole mitään katseltavaa kuin pimeys. Joulun aikaan enemmän auki kun toivottavasti on lunta ja jouluvaloja.