Kaverilla seksiä miehensö kanssa 1-2krt vuodessa, mitä mieltä?
Ja tämä naisen halusta kiinni, mies haluaisi useammin. Musta aika kummallista. Miten mies voi edes elää tuollaisessa suhteessa? Ja tuo mies on oikeasti hyvän näköinen ja mukava, lapsillekin mahtava isä. Vaimo on sitten ihan jotain muuta.
Kommentit (12)
että se on heidän yksityisasiansa, eikä kuulu ei mulle eikä sulle eikä muillekaan.
Meilläkin on seksiä oin harvoin. Eikö mee päähän että parisuhde vois perustua jollekin muulle kuin fysiikalle?
Vierailija:
Meilläkin on seksiä oin harvoin. Eikö mee päähän että parisuhde vois perustua jollekin muulle kuin fysiikalle?
niin mikä oikeus sillä on vaatia toinenkin elämään ilman seksiä? Mielestäni tollaisissa tapauksissa pitäisi sitten antaa lupa käydä vieraissa. Mä en ainakaan eläis ilman seksiä, ja jos mies niin multa vaatisi olisi aika ikävä erota siksi että toinen on itsekäs!
t.ap
Seksiasiat ei muille kuulu. Meilläkään mitään kanifarmimeinikiä ole mutta yhdessä ollaan ja onnellisia siitä huolimatta (ihan moelmmat!)
Vierailija:
niin mikä oikeus sillä on vaatia toinenkin elämään ilman seksiä? Mielestäni tollaisissa tapauksissa pitäisi sitten antaa lupa käydä vieraissa. Mä en ainakaan eläis ilman seksiä, ja jos mies niin multa vaatisi olisi aika ikävä erota siksi että toinen on itsekäs!t.ap
Ei tulisi mieleenikään pohtia muiden ihmisten parisuhdeasioita. Kunnioittaisit toisten yksityisyyttä!!! Kyllä he osaavat tehdä omat ratkaisunsa ihan kuule itse. Oletpa kaveri joo...
mutta voi se parisuhde perustua yhteiselle harrastukselle tai ideologialle, uskonnolle, lastenkasvatusprojektille tms.
Vierailija:
mutta voi se parisuhde perustua yhteiselle harrastukselle tai ideologialle, uskonnolle, lastenkasvatusprojektille tms.
Tosin niin päin et nainen on ainakin omasta mielestään tosi vetävä jota inhottaa ukkonsa maha. Ei voi ymmärtää miks sit ollaan yhdessä jos toinen oksettaa.... ja kuka enää lopulta voi miestä syyttää jos ottaa ja pettää jossain vaiheessa??