Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yhden paikan henkilökunnan edustaja ottaa tosi tiheään katsekontaktia ja sitten olen yllättänyt katselevan hyllyn välistä jne?

Vierailija
18.12.2024 |

Onko sillä joku mt-ongelma vai onko se vaan kiinnostunut tai jotain? Olen varmaan 15-20 vuotta vanhempikin :o

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaako nimenomaan pyllynsilmään?

Vierailija
2/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloustilanteen kiristyessä tarvitaan jokainen sentti, haluaa sinusta maksumiehen tavalla tai toisella. Olet antanut varakkaan kuvan itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpistelijää seurailee. Miksi varastelet "eräässä paikassa"?

Vierailija
4/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käyttäydyt epänormaalisti. 

Vierailija
5/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käyttäydy. Olen itsekin ollut aspatyössä vuosikaudet ja joten tiedän mikä on normaalia käytöstä ja mikä ei. Tuo ei ole mutta en ole perillä miksi se tuijottaa niin paljon kun emme todella ole ns. samassa liigassa että sillä tavalla tuskin on kiinnostunut. Mutta katselee samalla tavalla kuin tilanteet ovat yleensä edenneet, tiedättehän...

Vierailija
6/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään myyjät tosin varastaa itsekin mutta heillä on ohjeet seurata asiakkaita varastaako ne. Samoin niiden on käsketty tuijottaa asiakasta ja sanoa moi. Se vähentää varastelua kuulemma. Myyjiä jää kiinni varastamisesta usein mutta asiakkaita päivittäin. Vahingossa väärä hintalappu tulee vaihdevuodet aikana jolloin terve näkökykyiset alkaa siirtyä IKÄ NÄKÖÖN eli ekat lukulasit. Niitä ei sitten osaa käyttää ja ne on usein päässä tai kassissa tai taskussa. Niin puntari koneella käy vahinkoja useimmin niin että joku numero näkyy väärin tai kuin diabetes aiheuttaa. Numerot sumentuu . Ei tied onko 8 vai 3 . Tai 5 vai 6 . Siitä johtuvaa epätarkkuutta usein kassa huomaa että sitruunassa lukee appelsiini . Se ei liity varastamiseen hintaeroa on senttejä mutta kyseessä on näön heikkeneminen vanhetessa. Siksi kun asiakas viipyy kaupassa pitkään tämä johtuu tästä ettei näe hintoja eikä tuotteen etiketin textiä sopiiko se. Kaikki tuotteet ei käy kaikille. Ihmisen ruokailu muuttuu vanhetessa ja allergiat rajoittaa. Sitten vanhuus taudit ei saa enää syödä niitä herkkuja mitä nuorena. Ei saa sokeria eikä rasvaa liikaa. Toki on nähty vanhusten varastavat myös kassiin vaan ja kaupasta ulos. Ihan kuin lapset laittaa reppuun. Mutta kaikki ei ole varastamista edes myyjillä. Ylijäämän voi viedä kirkkojen diakonian tai Pelastusarmeijan leipäjakeluun myös piimät ja muun. Alkoholistit syö eniten vain suolaista makkaraa leikkeleitä ja tonnikalaa. Heille voi antaa ihan vaikka missä ja asemilla sekä hietsun yömajaan. 

Vierailija
7/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on myös naisten narkomaani en yömajoitus jossain Annankatu Eerikin ja sinne olisko motelli hostelli voi lahjoittaa. 

Vierailija
8/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelijan huomaa vain toinen tuijottelija. 

Vierailija
9/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne epäilevät kaikkia varkaaksi tai oudoksi? Kyttävät? Tekevät merkintöjä tai kuvaavat videoille? Riippuu mikä paikka se on.

Vierailija
10/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käyttäydy. Olen itsekin ollut aspatyössä vuosikaudet ja joten tiedän mikä on normaalia käytöstä ja mikä ei. Tuo ei ole mutta en ole perillä miksi se tuijottaa niin paljon kun emme todella ole ns. samassa liigassa että sillä tavalla tuskin on kiinnostunut. Mutta katselee samalla tavalla kuin tilanteet ovat yleensä edenneet, tiedättehän...

Eli käyttäydyt tyypillisen pervon tavoin, eli epänormaalisti. M.O.T.

Vierailija
11/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne väijyy toisiaan kivasti hyllyjen välissä. Toinen seisottaa yrpää, toinen jahtaa varasta.

Sketsi. 

Vierailija
12/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä homokäyttäytymistä. Juokse, jos olet hetero. 

Vierailija
13/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tää kuulostaa ihan multa. Kun mä menen yhden miehen työpaikalle pälyilen onko hän töissä ja moikkaan heti jos näen ja sama kun hän tulee mun työpaikalle.  Eilen törmättiinkun oltiin vapaalla kumpikin yhden kauppakeskuksen liukuportaissa, ja oikeen mahasta otti kun tervehdin ja käännyttiin vielä samaan aikaan katsomaan. Mä tiedän hänet nimeltä ja jostain kouluajoilta, ja ihailen vain kaukaa koska on varattu. Olen siis pahoillani jos tämä on minulle, katson koska pidän hänestä.

Vierailija
14/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tykkää susta. Mene juttelemaan  jos kiinnostaa. Voi olla ujo vain. 

Vierailija
15/15 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on niin vaikeaa sanoa kumpaa sukupuolta olet? Se ratkaisee paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi