Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka eivät voi jättää juomista yhteen tai kahteen.

Vierailija
30.10.2018 |

Itselläni on niin, että jos yhden oluen otan esim. ruokailun yhteydessä, niin se on vielä jees. Kuitenkin jos niitä ottaisi vaikka 3-4, niin se riittäisi jo käynnistämään monen päivän putken. Siksipä en enää juo. Olen vapaa aineista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita.

Vierailija
2/9 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voinut nuorena. En päivien putkia koskaan juonut, mutta kyllä se niin oli että vaikka miten päätin bileisiin lähtiessäni muka jotain rajoja (juon vain yhden tai kolme) niin kyllä sitä juotiin kunnes väsy tuli tai laatta lensi.

Kuitenkin tämä taipumus meni pois vanhemmiten. Opiskeluajan jälkeen biletys muutenkin jäi pois ja juomista tuli harrastettua lähinnä yksin tai muuten vähemmän riehakkaissa tilanteissa. Niissä ei sitten ollutkaan yhtään vaikeaa lopettaa juomista silloin kuin halusi, esim. koska ei halua enempää kaloreita, tai ei haluta mokata itseään juopuneen epäskarppiudella, tai muuten vaan ei tee mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Ja sun olis parempi sitten tosiaan olla juomatta kokonaan.

Vierailija
4/9 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kyllä jättää, mutta en yleensä halua. Jos juon niin sitten juon. Muuten en ota sitä ensimmäistäkään.

Vierailija
5/9 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Joko en juo yhtään tai sitten menee kaksin käsin aamuyöhön saakka.  Toki sitten kun tiedostaa asian, osaa ajatella järjellä, kannattaako ottaa sitä yhtäkään.

Vierailija
6/9 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai päivään?

Vierailija
7/9 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en juo, koska tiedän että tekee sitten mieli juoda enemmän kuin se yksi tai ainakin se aikaansaa tietynlaisen himon juoda lisää vaikkei sille antaisikaan periksi. Ollaan yhden ystävän kanssa käyty tästä muutamakin keskustelu. Hän tykkää usein ottaa 1-2 annosta viikolla ja kun on minulle tarjonnut esim. lenkkisaunan jälkeen olen kieltäytynyt tähän vedoten. Ystävän mielestä minä olen alkoholisti tästä syystä. Siis, olen alkoholisti kun juon keskimäärin 0 annosta viikossa, sitten pari kertaa vuodessa kunnon humalat. Mutta hän ei ole (en ole kyllä syytellytkään), kun juo 4-10 annosta viikossa. =D

Vierailija
8/9 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos tarkoitus käydä illalla lenkillä tai aikainen työaamu, niin jää niihin muutamaan. Jos ei kiirettä minnekään ja huomista saa maata vaikka koko päivän, niin mikäs siinä, ei muuta kuin viinipullo auki, ja ehkä toinenkin. Kippis.

Vierailija
9/9 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi