Työkaverin menkkaveret wc-istuimella
Onko muilla työkavereita, jotka pokkana jättävät työpaikan wc:n iljettävään kuntoon? Tänään oli taas wc-istuimen renkaassa veriviiruja ja -länttejä siellä täällä. Joo menkat voi sotkea, mut ei tulisi mieleenkään jättää sotkua muiden ihasteltavaksi. Usein on myös jarrutusjäljet pytyssä. Ällöttävää. On se kai kiva kun ei tarvi töissä itse siivota? Jättääköhän kotonaankin samoin? Epäilen, että ei.
Kyseessä on vain muutaman naisen käytössä oleva wc, ja hyvin vahvasti luulen tietäväni kyllä kuka jättää jälkensä siivoamatta. En vaan käsitä, että aikuista ihmistä pitäisi erikseen pyytää siivoamaan jälkensä.
Kommentit (10)
Sano sille ve*ipe*siille jotta siivoaa jälkensä. Tai otat kuvan ja laitat sen ilmoitustaululle kaikkien nähtäväksi.
Meillä on istuimella mustaa mönjää joka on tosi tiukassa. En ole tähän päivään vielä keksinyt että mitä se on.
Taitaa olla niitä kuukupin käyttäjiä
Miten edes onnistuu sotkemaan renkaan?
Oikeasti ihmettelen. Ja olen runsas vuotoinen itse.
N46
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niitä kuukupin käyttäjiä
No en kyllä sinne siteiden löyhkään jää kuppia tyhjentämään vaan hoidan sen kotona. Eikä tulisi mieleenkään kaataa veriä pöntön renkaalle vaan kaadan ne ihan sinne pönttöön.
Ei työkaveri mutta kämppis oli tuollainen, vielä pahempaa laatua. Unohti välillä vetää vessan, kiva löytää täynnä menkkaverta, oksennusta tai p*skaa.
Mun työpaikalla on vessassa lappu, jossa lukee ”muistathan vetää pöntön”. Että siitä lähdetään...
Vierailija kirjoitti:
Ei työkaveri mutta kämppis oli tuollainen, vielä pahempaa laatua. Unohti välillä vetää vessan, kiva löytää täynnä menkkaverta, oksennusta tai p*skaa.
Minullakin oli tuollainen kämppis joskus! Oli käsittämättömän epähygieeninen ja sotkuinen muutenkin, ei siivonnut huonettaan koskaan eikä pessyt vaatteitaan.
Kyllä näitä riittää, varmaan joka työpaikalla on omansa.
Meillä töissä daami, joka heittää veriset siteet ja vuotoiset pikkuhousunsuojat roskiin käärimättä niitä vessapaperiin tms. Eikä edes rullaa, vaan ihan tosta noin vaan roskiin siihen päällimmäiseksi. Kuvottavaa.