Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä painaa mieltäsi?

Vierailija
29.10.2018 |

Voitko kertoa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki moninaiset oireet joita minulla on ollut jo pitkään. Väsymystä, heikko olo, hengenahdistusta, palan tunne kurkussa, muistikatkoksia, sydän hakkaa välillä tuhatta ja sataa... ja niin edelleen. Odotan pääsyä verikokeisiin. EKG otettu ja kaikki kuulemma normaalisti. 

Vierailija
2/10 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Koko elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sijoittaisin tädiltäni saamat perintörahat. Kaikki laskee ja ekan 20 000 sijoituksen arvo on laskenut melkeen 2000€ kuukaudessa. Sijoittaja sanoi että tilillä rahojen arvo laskee 2-3% vuodessa. Eli 6-9000€.

Vierailija
4/10 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kadottanut tulisen meksikolaispaistoksen ohjeen.

Vierailija
5/10 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäisikö erota vai olla yhdessä. En koe meidän välillä enää sitä samaa yhteyttä ja kaipaan halutuksi kokemisen tunnetta. Tuntuu että vaan patoan negatiivisia tunteita miehestä kunnes en enää kestä tätä :/

Vierailija
6/10 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi puhua että mikään painaa mieltäni, elämäni on parempaa kuin koskaan ennen, olen 25 v, työtön olen ollut jo muutaman kuukauden, jotenkin ruvennut tajuamaan maailman laajuuden ja kaikki ne mahdollisuudet mitä minulla on. Haluaisin töitä mutten halua oravanpyörään, tarvitsen vain rahaa elääkseni. Jos jokin voisi painaa mieltäni on se että pitäisikö minun murehtia etten kiirehdi työnhaussa, pitäisikö minun hävetä sitä mitä tunnen? Saanko nyt vaan nauttia kun sitä aikaa on. Olen niin tottunut olemaan huolissani ja ahdistunut mutta sitä ei kuitenkaan enään ilmene melkein ollenkaan, se hämmentää. Olen tehnyt ja ponnistellut todella paljon elämässä, opiskellut, ottanut haasteita joidenka miettiminen edelleen riipaisee koska olen aina halunnut kehittyä ihmisenä, olen käynyt masennuksen läpi ja paniikkikohtaukset, ahdistukset, yksinäisyyden...mihin jatkan nyt? Mutta tää rauha tuntuu hyvältä...mieltä painaa kenties vain se että olenko hyväksytty tässä yhteiskunnassa...mikä mun arvo on? Jos jotain voin sille antaa on kenties minun taiteellinen lahjakkuuteni... mutta kuka siitä hyötyy :) huoh. paljon asioita mitä mietin, monia mitä suren...mutta vain hetken ja sit taas eteenpän. Haluan löytää mielekästä tekemistä elämässä. En halua enään olla surullinen. Joo ja mietin joskus hieman liikaa, toisinaan se myös auttaa pääsemään asioista yli.

Vierailija
7/10 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki moninaiset oireet joita minulla on ollut jo pitkään. Väsymystä, heikko olo, hengenahdistusta, palan tunne kurkussa, muistikatkoksia, sydän hakkaa välillä tuhatta ja sataa... ja niin edelleen. Odotan pääsyä verikokeisiin. EKG otettu ja kaikki kuulemma normaalisti. 

Kilpirauhas arvot ja ferritiini syyniin.👀 Voimia.

Vierailija
8/10 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on 1+1?

Vierailija
9/10 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kadottanut tulisen meksikolaispaistoksen ohjeen.

Osta nyt se italianpata einespussi kaupasta ja paistat jauhelihaa sinne joukkoon. Italialainen muuttuu meksikolaiseksi kattilassa kun pistät chiliä mukaan. ; )

Äläkä nyt hukkaa tätä, oon jo kymmenisen kertaa kertonut tän.

Vierailija
10/10 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja kuinka sen välttämättömyyden kerron vaimolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi