Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryyppäsin viikonloppuna ja morkkis alkaa pahentua

Vierailija
29.10.2018 |

Mieleen myös palaa asioita, joista toivon, että ne ovat vain ajatuksia eikä totta. Apua. Kannattaa vain kai miettiä että tuskin kukaan muukaan mitään muistaa. Itse en ainakaan kuunnellut yhtään mitä toiset puhui kun mölysin itse. Mutta toivon että en ole avautunut tunteistani mitenkään merkittävästi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Vierailija
2/7 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se viina taitaa olla jo poistumaan päin elimistöstä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. En ole aikoihin ollut näin pitkään ilman viinaa kuin edellisen kerran jälkeen joka vieläkin jaksaa hävettää.

Vierailija
4/7 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein!

Onko se oikein, että sitten kun sä teet virheen ja avaudut, niin joku toinen kaltaisesi tulee sohaisemaan heikkona hetkenä. Meillä oli tätä yläasteella. Jotkut jälkeenjääneet varmaan tekee joissain piireissä yhä.

Vierailija
5/7 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on jälkiolojensa takia huono päihde. Vaikka mitään ei ole humalassa sekoillut niin silti voi iskeä ihme morkkis. Krapulat siihen vielä päälle. Ei ihme ettei tuolle päihteelle haluta kilpailevaa vaihtoehtoa. Saattaisi menekki laskea.

Vierailija
6/7 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti ei se nimittäin auta, perjantaihin mennessä maistuu taas.

Vierailija
7/7 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serotoniinilasku kestää tutkimusten mukaan 5 pv alkoholin jälkeen. Käy ulkoilemassa, urheile, syö suklaata. Se on vaan aivokemiaa. Samanlaista minulla nykyään, ihan kamalaa. Siksi en juokaan kuin joskus miehen kanssa viiniä kotona. Ryypätä ei voi enää yhtään. Tsemppiä, tiedän miltä susta tuntuu! Ensi viikolla on helpompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme