Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hgissä aamulla -3.5c, bussipysäkillä värjötteli nuori nainen kangastossuissa nilkat paljaina!

Vierailija
29.10.2018 |

Koska muoti.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikolla taas 10 astetta, selvinnee sinne asti.

Vierailija
2/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lopettaisi tämän hulluuden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä -3,5 ole mitenkään kylmä keli. Olen tottunut talvisin -33,5 pakkaseen ja silloim tarvii jo lämpimämpää päälle.

Vierailija
4/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole varaa talvikenkiin ja pitkävartiset sukat ovat ihan juntin näköiset.

Vierailija
5/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortopedeille riittää akillesjännevaivaisia.

Vierailija
6/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana reuma tai muu vaurio sitten.

Vierailija
7/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani värjöteltiin pakkasessa ilman pipoa. Onko tuo nyt sen kummempaa? Aikansa kun palelee, huomaa, että paljaat nilkat ovat muoti-ilmiö,  esteettinen näkemys, jonka taustalla ei ole mitään kriittistä tarkastelua kestävää.

Vierailija
8/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin värjöttelin bussipysäkillä aamulla kangastossuissa nilkat paljaina. En löytänyt aamulla nilkkureita mistään. Pengoin kaapin nurin monta kertaa. Sitten bussissa muistin, että nehän ovat parvekkeella.

Vierailija
9/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nuoruudessani värjöteltiin pakkasessa ilman pipoa. Onko tuo nyt sen kummempaa? Aikansa kun palelee, huomaa, että paljaat nilkat ovat muoti-ilmiö,  esteettinen näkemys, jonka taustalla ei ole mitään kriittistä tarkastelua kestävää.

Pää ja jalat vaurioituvat hieman eri tavoilla.

Vierailija
10/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, viime talvena näkyi ihmisiä ulkona nilkat paljaana yli -10c säässä.

Vierailija
11/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaulan ympärillä on 3-metrinen liina. Ehkä se jotenkin kompensoi.

Vierailija
12/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Vierailija
13/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että muoti muuttuu nykyään yhä nopemmassa syklissä, tämä tollous sen kun jatkuu vuodesta toiseen.

Vierailija
14/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muoti.

Vierailija
15/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole pelkästä vilusta kyse. Nivelet eivät ihan oikeasti tykkää pakkasesta, ja pahimmillaan voi tulla jalkoihin jopa hermovaurioita jatkuvasta kylmäaltistuksesta. Siinä sitten kärsit lopun ikäsi neuropaattisista kivuista, kun teininä piti olla muodikkaasti ääliön näköinen.

Vierailija
16/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin aika järkyttynyt silloin niitten kaikkein matalimpien farkunvyötäröitten aikana, kun nuoret likat seisoi  lantio paljaina 15 asteen viimaisessa pakkasessa, takinhelman kun piti päättyä vyötärölle.  Oli niin säälittävän näköiset ne pienet terävät lantio- (vai onko ne lonkkaluut) jotka törrötti siinä valkoisina ja paljaina ja tytöt hytisi ja tärisi.  Yksi vanhempi nainen siinä pysäkillä sanoi näille tytöille, että tiedättekö te tytöt, että juuri tuossa, mikä teillä on nyt viimalle paljaana, on teidän munasarjat ja jos ne tulehtuu, se on ankara sairaus ja voi johtaa siihen, että ette saa koskaan lapsia.  Tytöt ei olleet kuulevinaan.  Tärkeintähän on olla muodikas.

Ja juu, näin minäkin jo ne paljaat nilkat.  Lumihangessa menivät ja ohutpohjaiset tossut jalassa.  Mahtoi tuntua mukavalta.

Vierailija
17/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuteen kuuluu typeryys. Joillakin nuoruus kestää eläkeikään asti.

Vierailija
18/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohjoisessa tennariteinit eivät hyydy edes -25 kelillä.

Vierailija
19/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleenpähän hallaa tekevät. Toivottavasti vanhempana saavat mitä kamalamman reumatismin yms ja muistavat mitä tuli tehtyä. Muoti-ilmiön takia.

Vierailija
20/64 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olin aika järkyttynyt silloin niitten kaikkein matalimpien farkunvyötäröitten aikana, kun nuoret likat seisoi  lantio paljaina 15 asteen viimaisessa pakkasessa, takinhelman kun piti päättyä vyötärölle.  Oli niin säälittävän näköiset ne pienet terävät lantio- (vai onko ne lonkkaluut) jotka törrötti siinä valkoisina ja paljaina ja tytöt hytisi ja tärisi.  Yksi vanhempi nainen siinä pysäkillä sanoi näille tytöille, että tiedättekö te tytöt, että juuri tuossa, mikä teillä on nyt viimalle paljaana, on teidän munasarjat ja jos ne tulehtuu, se on ankara sairaus ja voi johtaa siihen, että ette saa koskaan lapsia.  Tytöt ei olleet kuulevinaan.  Tärkeintähän on olla muodikas.

Ja juu, näin minäkin jo ne paljaat nilkat.  Lumihangessa menivät ja ohutpohjaiset tossut jalassa.  Mahtoi tuntua mukavalta.

Muistan myös tuon ajan, polkupyörällä ajelin minäkin selkä paljaana syysviimassa ja oli niin s**tanan kylmä.