Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka "teettää" miesten hommat naisellaan?

Vierailija
29.10.2018 |

Ei vaihda renkaita, korjaa ja huolla polkupyöriä tai tee juurikaan remonttia, lumen luontia jne. Mielummin värkkäileen kevyempiä sisähommia ja pistää vaimonsa tekemään "miesten töitä". Pitäisitkö tällaista miestä kunnollisena ja miehekkäänä? Mahtaako auttaa naistaan edes tosi paikan tullen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteenveto kannattaa ulkoistaa naiselle.

Vierailija
2/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsenäinen nykynainen tarvitse prinssiä pelastamana itseään edes tosi paikan tullen. Hän kykenee varsin hyvin itsekin taistelemaan pois ilkeän äitipuolen ikeen alta. Arvostan kaikki miehiä, jotka ei mahdollista itsekään nykynaisen kaksinaismoralismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, kunhan tekee puolet hommista noin yleisellä tasolla niin mikäpä tuossa. Jos muutenkin pelkästään loisii, eikä tee myöskään niitä perinteisesti naisille kuuluvia juttuja kuten siivoaminen, niin melko hyödytön olmihan se sitten on. Kyllä minä näitä "miesten töitä" voin tehdä, mutta piiaksi en ryhdy.

Vierailija
4/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään aika pitkälle noin. En oo mikään kodin hengetär, mies hoitaa siivouksen, tiskauksen ja pyykit. Mun hommia on nurmenleikkuu, lumityöt, pienet kunnostukset. Ruoka laitetaan ja auton renkaat vaihdetaan yhdessä.

Vierailija
5/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskaaminen ja imurointihan on just jees, antaa akan hoitaa auton huollot ja kodin korjaukseen liittyvät asiat.

Vierailija
6/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se nainen ihan mielellään tekee ne "miesten työt" ja mies tykkää enemmän tehdä perus siivousta sisällä yms. niin mikäs siinä. Ei minusta ole olemassa mitään miesten ja naisten töitä.

Vierailija
7/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis sietää tollasta omana miehenä :D

Ymmärrän että jotktui saattaa toimia noin, jotkut naiset esim osaa hyvin ns miesten töitä ja jotktui miehet on neitimäisiä.

omalle kohalle en ottais tommosta, koska oon just sellanen nainen joka ei osaa/ei oo parhaimmillaan nois ns miesten töissä ku taas ns naisten tyät sujuu esim ruuanlaitto, pyykinpesu jne.

Vierailija
8/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen teen meillä miesten työt ja tern myös uraa (pääelättäjänä). Mies tekee naistentyöt ja osa-aikaista sekä hoitaa lapsia enrmmän.

Ei mitään ongelmaa, kumpikin tyytyväisiä.

Vierailija
9/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen rakentanut perheeni talon. Mies ei auttanut. T. Nainen

Vierailija
10/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Mä en oo ikinä pitänyt mitään noista miestrn työnä. Toki olen putkari ammatiltani.

Vierailija
11/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä, että nainen auttaa miestä kotitöissä. Mieskin jaksaa sitten huomiota vaimoaan enemmän makuuhuoneessa kun ei ole kotitöistä niin uupunut.

Vierailija
12/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on patalaiska jos ei tee mitään noista eikä edes sisähommia. Laiska on myös jos joutuu patistamaan kaikissa hommissa vaikkapa roskapussin viemistä ulos mennessään. Kumpikin ovat laiskoja jos nököttävät sohvalla toljottamassa tablettia ja koti on kuin pommin jäljiltä.

Vierailija
13/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä miehestä joka "teettää" miesten hommat naisellaan?

Itsehän teetän nuo hommat vaimolla feminismin ja naisten voimaantumisen nimissä. Meillä akka on käynyt armeijan ja minä saanut vapautuksen. Tämä on nykyaikaa.

Vierailija
14/14 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olisi aika hölmöä, jos mun kokki mieheni alkaisi vaihdella renkaita autoon, kun minulla se sujuu duunissa käden käänteessä ja olen autonasentaja. Millä ihmeen vuosituhannella elät, ap?