Ovatko epileptikot mielestäsi ihan samanlaisia kuin muutkin?
Vai huomaatko mielestäsi jotain eroa " normaaleihin" ? Lapsissa tai aikuisissa? Minun mielestäsi epilepikot on usein vähän semmoisia...säälittäviä. Ei millään pahalla, rakas läheiseni on epileptikko.
Kommentit (7)
Ystävälläni on epilepsia ja meni tosi kauan ennekuin se tuli puheeksi - ei mistään huomannut ja ystävä on kaikkea muuta kuin säälittävä...
Se " rakas läheine" olen minä itse ja tuli vaan mieleen kysyä tämmöistä :)
t. ap
ehkä untuvikkomainen, vaikea kuvailla. Toinen tuntemani ei. Kummassakaan en huomannut mitään " vikaa" tai outoa tms. ennen kuin he kertoivat. (ja siis en huomaa vieläkään mitään)
ja täytyy sanoa että ei se kyllä ihan täysillä vetele. Jotenkin semmonen yksinkertainen jne. johtuneeko sitten lääkityksestä tai juuri siitä epilepsiasta.
..se oli kyllä tosi outo. Mutta sillä se johtui lääkityksestä - oli tosi vahvat lääkkeet ja silti sai niitä kohtauksia toisinaan
Et voisi mitenkään tunnistaa minua kadulla tavatessamme. En puhu taudistani kovinkaan monelle ja kun sitten joskus kerron, ovat ihmiset aina ihan ällistyneitä. Miksi ihmeessä epilepsia näkyisi meistä ulospäin? Eihän diabeteskaan näy ulospäin?