Mies kertoi olevansa kanssani vain kotitöiden vuoksi
Puhuimme siitä miksi hän ei ole ottanut itseään nuorempaa vaimoa vaan tyytynyt minuun vaikka on komea, fiksu ja osaa puhua naisille hyvin. Mies sanoi että tottakai olisi muuten mieluummin nuoren naisen kanssa, mutta ei pidä kotitöistä ja on tyytynyt minuun koska teen lähes kaikki kotityöt. Mies antaa minulle kuulemma seksiä koska haluaa että minusta tuntuu että meillä on oikea suhde. Pystyy sen tekemään koska olen vielä hoikka ja pitkätukkainen joten auttaa kuvittelemaan että olen oikean ikäinen.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuimme siitä miksi hän ei ole ottanut itseään nuorempaa vaimoa vaan tyytynyt minuun vaikka on komea, fiksu ja osaa puhua naisille hyvin. Mies sanoi että tottakai olisi muuten mieluummin nuoren naisen kanssa, mutta ei pidä kotitöistä ja on tyytynyt minuun koska teen lähes kaikki kotityöt. Mies antaa minulle kuulemma seksiä koska haluaa että minusta tuntuu että meillä on oikea suhde. Pystyy sen tekemään koska olen vielä hoikka ja pitkätukkainen joten auttaa kuvittelemaan että olen oikean ikäinen.
eikö miehesi siis vanhene ollenkaan? Vai oletko huomattavasti vanhempi kuin hän? En ymmärrä.
Olen huomattavasti vanhempi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö miehesi siis vanhene ollenkaan? Vai oletko huomattavasti vanhempi kuin hän? En ymmärrä.
Ap
Odotteleeko hän perintöä? Vai kuinka paljon vanhempi. En halua loukata, mutta oletko varmasti tietoinen motiiveista. Että olisit tasa-arvoinen suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuinka paljon on huomattavasti, ja kuinka vanha miehesi on? Eipä se tuossa neljänkympin jälkeen enää nuorempi saa vaikka yrittäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap vähän tyhmä? Tottakai jokainen itseään kunnioittava nainen/mies eroaa jos puoliso ei rakasta ja käyttää vain hyväkseen. Miksi roikkua ihmisessä jolta saat pelkkää ylenkatsetta ja halveksuntaa?
Eihän mies halveksi minua, päinvastoin, kiittää kaikesta mitä teen ja arvostaa. Mies ei vain pidä minun iästäni ja ulkonäöstäni eikä pidä minua ihmisenä jota haluaa koskea tai helliä, mutta tekee niin säännöllisin väliajoin koska minulla on oikeus seksiin. Itse haluaisin tietenkin olla myös haluttu, mutta tässä iässä voin saada seksiä vain säälistä tai vastapalveluksena jotain muuta vastaan. Tiedän että useimmat sopisivat tässä iässä että suhde voi olla avoin tai seksitön.
Ap
Missä iässä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Odotteleeko hän perintöä? Vai kuinka paljon vanhempi. En halua loukata, mutta oletko varmasti tietoinen motiiveista. Että olisit tasa-arvoinen suhteessa
Ei ole perintöä tulossa. En tiedä muuta motiivia kuin saada kodinhoitaja ja ystävä/kumppani ainakin siihen saakka kunnes löytyy se oikea elämän rakkaus. En usko että tasa-arvoista suhdetta voi saada enää tässä iässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo varmaan, onneksi sinä olet yhdessä rakkaudesta etkä rahasta.
Ihan rakkaudesta olen kun en mitenkään hyödy rahallisesti.
Ap
Taitaa olla yksipuolinen rakkaus. Vaikuttaa siltä ettet arvosta itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap vähän tyhmä? Tottakai jokainen itseään kunnioittava nainen/mies eroaa jos puoliso ei rakasta ja käyttää vain hyväkseen. Miksi roikkua ihmisessä jolta saat pelkkää ylenkatsetta ja halveksuntaa?
Eihän mies halveksi minua, päinvastoin, kiittää kaikesta mitä teen ja arvostaa. Mies ei vain pidä minun iästäni ja ulkonäöstäni eikä pidä minua ihmisenä jota haluaa koskea tai helliä, mutta tekee niin säännöllisin väliajoin koska minulla on oikeus seksiin. Itse haluaisin tietenkin olla myös haluttu, mutta tässä iässä voin saada seksiä vain säälistä tai vastapalveluksena jotain muuta vastaan. Tiedän että useimmat sopisivat tässä iässä että suhde voi olla avoin tai seksitön.
Ap
Missä ihmeen iässä sitten olet? Täytin juuri 50 v ja mieheni on 51 v. Meillä on hyvä ja rakastava suhde, seksikin toimii paremmin kuin koskaan nuorempana. Lisäksi jaamme kotityöt suht tasan. En koe olevani mitään ongelmajätettä vaikka en ole enää parikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taitaa olla yksipuolinen rakkaus. Vaikuttaa siltä ettet arvosta itseäsi.
Tietysti on yksipuolinen rakkaus, mutta kaikille ei ole molemminpuolista tarjolla koskaan. Voi vain valita haluaako olla rakastettu vai rakastettava osapuoli.
Ap
Minkä ikäinen sinä olet, ap? Jotenkin kuulostaa surulliselta, että tässä iässä luovutaan seksistä. Isäni ja vaimonsa kertoivat iloisesti liki seitsemänkymppisinä, että vielä jaksavat aika useinkin kiksautella. En kysellyt yksityiskohtia, mutta olin vilpittömästi iloinen, että sanoivat tuon asian.
Mikäs minä olen neuvomaan, mutta kuitenkin ajattelen, ettei ikä sinällään ole tasapuolisen suhteen este. Ei edes siinä tapauksessa, että suhteessa on ikäeroa.
Eihän tämä voi olla totta. Nykyaikana. Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missä ihmeen iässä sitten olet? Täytin juuri 50 v ja mieheni on 51 v. Meillä on hyvä ja rakastava suhde, seksikin toimii paremmin kuin koskaan nuorempana. Lisäksi jaamme kotityöt suht tasan. En koe olevani mitään ongelmajätettä vaikka en ole enää parikymppinen.
Niin, jos minullakin olisi vanhempi tai samanikäinen mies niin olisi helpompi miehen tyytyä.
Ap
Ei oo todellista! Nyt lopetat niiden kotitöiden teon ja pistät miehen pihalle. Se vaan uhoaa haluavansa nuorempaa mutta ei varmaan edes saisi sellaista todellisuudessa koska olisi varmaan muuten jo ottanut sellaisen. Lopeta tuo äitinä toimiminen ja ala elää omaa elämää, netti on täynnä miehiä joista voit valita. PS. älä tiskaa tai pyykkää hetkeen
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen sinä olet, ap? Jotenkin kuulostaa surulliselta, että tässä iässä luovutaan seksistä. Isäni ja vaimonsa kertoivat iloisesti liki seitsemänkymppisinä, että vielä jaksavat aika useinkin kiksautella. En kysellyt yksityiskohtia, mutta olin vilpittömästi iloinen, että sanoivat tuon asian.
Mikäs minä olen neuvomaan, mutta kuitenkin ajattelen, ettei ikä sinällään ole tasapuolisen suhteen este. Ei edes siinä tapauksessa, että suhteessa on ikäeroa.
Siis mies antaa minulle säännöllisin väliajoin seksiä palkkioksi hyvin tehdyistä kotitöistä ja siksi että.minulla on oikeus seksiin ja läheisyyteen. Hän itse toki kaipaisi seksiä ikäisensä tai nuoremman naisen kanssa, mutta voi kuulemma hillitä itsensä koska arvostaa minua. Jos arvostaisin häntä niin varmaan minun pitäisi antaa oikeus muihin naisiin, mutta olen itsekäs ja mustasukkainen. Saisin tietysti itsekin olla muiden kanssa, mutta en innostu kenestäkään toisesta miehestä.
Ap
Olet siis miestäsi selvästi vanhempi? Siinäkin tapauksessa mies on sinut aikoinaan valinnut ikäerosta huolimatta. Eli ikäero ei tullut hänelle yllätyksenä. Vanhaneehan hän itsekin samalla kuin sinäkin.
Minusta ongelman ydin tässä on se että mies pitää sinua alistetussa asemassa ja arvottomana oliona joka saa häneltä korkeintaan armopaloja. Sairas asetelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
rakkaudesta? Salli mun nauraa. Miten voit rakastaa jotain äijää jolle olet pelkkä tiskari? Eihän teillä ole oikeaa suhdettakaan muuten kuin sinun kuvitelmissasi koska hän antaaa sinulle.
Siis mitä ihmettä? Miten voit "rakastaa" tällaista äijää joka on kanssasi säälistä? Teillähän on hyvin selvä yksipuolinen hyväksikäyttöjuttu jossa SINÄ olet se jota hyväksikäytetään. Mieti nyt haluatko pestä hänen sukkiaan loppuelämäsi kun hän jossain vaiheessa lähtee varmaan lätkimään enivei.
Näitä on näemmä Porvoossa useampia tapauksia. Ja vastaavia, varsin omituisiakin.