Mies kertoi olevansa kanssani vain kotitöiden vuoksi
Puhuimme siitä miksi hän ei ole ottanut itseään nuorempaa vaimoa vaan tyytynyt minuun vaikka on komea, fiksu ja osaa puhua naisille hyvin. Mies sanoi että tottakai olisi muuten mieluummin nuoren naisen kanssa, mutta ei pidä kotitöistä ja on tyytynyt minuun koska teen lähes kaikki kotityöt. Mies antaa minulle kuulemma seksiä koska haluaa että minusta tuntuu että meillä on oikea suhde. Pystyy sen tekemään koska olen vielä hoikka ja pitkätukkainen joten auttaa kuvittelemaan että olen oikean ikäinen.
Kommentit (38)
Joo varmaan, onneksi sinä olet yhdessä rakkaudesta etkä rahasta.
Vierailija kirjoitti:
No jos tuossa on totuus niin aatteleppa ite ihan ite et jäätkö?
Tottakai tuo on totuus, mutta sitten pitäisi olla aina yksin ja rikkoa lapselta perhe. Jokainen mies ajattelisi kuitenkin samoin, olen hyödytön muuten.
Onko muka jokainen minun ikäiseni nainen eroamassa tai reilusti itseään vanhemman miehen kanssa?
Jaahas. Näitä juttuja taas vaihteeksi. Kai kohta kerrot että mies sinua piiskaakin, kun olet niin kelvoton vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Joo varmaan, onneksi sinä olet yhdessä rakkaudesta etkä rahasta.
Ihan rakkaudesta olen kun en mitenkään hyödy rahallisesti.
Ap
No, ainakin oli rehellinen.
Tiedät, mitä tehdä.
Jos sinulla on itsekunnioitusta edes hiukan, lähde suhteesta. Mies käyttää sinua törkeästi hyväkseen eikä anna sinulle edes ihmisarvoa.
Kai te ihmiset nyt tajuatte että tämä on taas se sarjaprovoilija joka näitä samantyyppisiä "olen huono vaimo ja ansaitsen kaiken pahan" -juttuja kirjoittaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät, mitä tehdä.
Jos vihjaat että pitäisi jättää niin tekisitkö itse niin? Eroat aina kun paljastuu ettei mies rakasta? Vai olenko jotenkin erityisen huono kun minua ei voi rakastaa?
Ap
Haluatko todella antaa lapsellesi tuollaisen kuvan parisuhteesta jossa mies halveksuu avoimesti puolisoaan ja lapsi tulee sitten itse aikanaan toistamaan samaa mallia omassa parisuhteessaan? Sinun tulisi erota sekä itsesi että lapsesi takia! Kyllä lapsi vaistoaa asiat aikuisten eleistä ja äänensävyistä vaikka toisin kuvittelisitte. Olet huono äiti jos jäät tuohon suhteeseen!
Katsellaanpa asiaa tällä tavalla: ajan mittaan kaikki ihmissuhteet pakkaavat jumittumaan. Sinusta on siis tullut miehesi sisäkkö, vaikka itse rakastat miestäsi. Kuvio toistaa itseään vähän tähän tapaan: olet aina mennyt täyttämään tiskikoneen päivällisen jälkeen. Miksi mies sen tekisi, kun sinä olet sen aina tehnyt?
Jos nyt jättäisit miehesi, niin on ihan mahdollista, että löytäisit jossain vaiheessa uuden. Eihän sitä tiedä, mutta kaikesta laasaslaisesta melttoamisesta huolimatta ihmiset löytävät kumppaneita eri elämänvaiheissa. Siihen uuteen suhteeseen muodostuisi uudenlaiset kuviot. Uusi mies olisikin ehkä joku jo aikaisemmassa parisuhteessaan siipiään kokeillut, ja ymmärtäisi, että suhteet eivät kestä, jos niihin ei panosta. Ehkä yhä tekisit paljon kotitöitä, mutta saisitkin vastapalveluksia, ja ajan mittaan tällainen vastavuoroisuuden toimintamalli vahvistuisi. Kyse on siis siitä, että ihmissuhteiden vanhoja, vakiintuneita toimintamalleja on pahuksen vaikea katkaista. Jos suhde on kerta kaikkiaan epätyydyttävä, eikä se parane hyvälläkään yrittämisellä, on ehkä viisaampi pistää lusikat jakoon ja etsiä kriisivaiheen jälkeen uusia ihmissuhteita.
MUTTA ennen kuin jätät sen sian, ponnistelet huomattavissa määrin nykyisen tilanteen selvittelemiseen. Ei se ero ja uuden kumppanin löytäminen mikään pieni ja vaivaton juttu ole. Jostain syystä miehesi on sinulle yhä tärkeä, ja ne asiat pitää selvittää ja katsoa, ovatko ne vaalimisen arvoisia. Ja onko tosiaan niin, että mies ei näe sinussa mitään muuta kuin piian? Miksi hän niin ylipäätään sanoi? Oliko hän jostain syystä äkämystynyt ja halusi juuri nyt sanoa jotakin loukkaavaa, vai onko tuo jokin pitempiaikainen asenne? Ja mitä vielä... no, niin tai näin, hiljaa hyvä tulee, mutta iäisyyksiksi ei tietenkään kannata jäädä epätyydyttävään asemaan.
Oletko ap vähän tyhmä? Tottakai jokainen itseään kunnioittava nainen/mies eroaa jos puoliso ei rakasta ja käyttää vain hyväkseen. Miksi roikkua ihmisessä jolta saat pelkkää ylenkatsetta ja halveksuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät, mitä tehdä.
Jos vihjaat että pitäisi jättää niin tekisitkö itse niin? Eroat aina kun paljastuu ettei mies rakasta? Vai olenko jotenkin erityisen huono kun minua ei voi rakastaa?
Ap
Tuossa tilanteessa en eroaisi, koska ei rakasta. Eroaisin koska mies ei kunnioita minua lainkaan. Toki jos mies pyytäisi, antaisin mahdollisuuden muutokseen, mutta jos jäisi sanojen tasolle niin se oli moro.
Tarvitset oman asunnon heti, jossa ei ole tätä miestä. Rakkaus ei lopu heti, mutta kun aikaa kuluu, niin loppuu. Ja pääset eteenpäin
Mistähän se sitten mahtaa johtua että miehellä on tuollainen suhtautuminen sinuun jos kerran vielä olet pitkätukkainen ja hoikkakin? Et ilmeisesti kuitekaan ole miehesi makuun kun tuollaisen kommentin latasi. Miksei hän ole vaihtunut sinua ikäiseensä mieleiseen, tekeehän muutkin ainakin jonkin verran kotitöitä ja niiden tekemisen voi aina ostaa palveluina tai koneellistaa aika pitkälle? Et todellakaan ole ainoa pitkähiuksinen, hoikka, keski-ikäinen tai vanhempi. Meitä on vapaana vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap vähän tyhmä? Tottakai jokainen itseään kunnioittava nainen/mies eroaa jos puoliso ei rakasta ja käyttää vain hyväkseen. Miksi roikkua ihmisessä jolta saat pelkkää ylenkatsetta ja halveksuntaa?
Eihän mies halveksi minua, päinvastoin, kiittää kaikesta mitä teen ja arvostaa. Mies ei vain pidä minun iästäni ja ulkonäöstäni eikä pidä minua ihmisenä jota haluaa koskea tai helliä, mutta tekee niin säännöllisin väliajoin koska minulla on oikeus seksiin. Itse haluaisin tietenkin olla myös haluttu, mutta tässä iässä voin saada seksiä vain säälistä tai vastapalveluksena jotain muuta vastaan. Tiedän että useimmat sopisivat tässä iässä että suhde voi olla avoin tai seksitön.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Puhuimme siitä miksi hän ei ole ottanut itseään nuorempaa vaimoa vaan tyytynyt minuun vaikka on komea, fiksu ja osaa puhua naisille hyvin. Mies sanoi että tottakai olisi muuten mieluummin nuoren naisen kanssa, mutta ei pidä kotitöistä ja on tyytynyt minuun koska teen lähes kaikki kotityöt. Mies antaa minulle kuulemma seksiä koska haluaa että minusta tuntuu että meillä on oikea suhde. Pystyy sen tekemään koska olen vielä hoikka ja pitkätukkainen joten auttaa kuvittelemaan että olen oikean ikäinen.
eikö miehesi siis vanhene ollenkaan? Vai oletko huomattavasti vanhempi kuin hän? En ymmärrä.
No jos tuossa on totuus niin aatteleppa ite ihan ite et jäätkö?