Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä puhdistatte vedenkestävän kasvomeikin?

Vierailija
28.10.2018 |

Ei ole tullut vastaan sellaista, jolla meikki lähtisi kunnolla pois kasvoilta. Joskus olen käyttänyt vedenkestävän silmämeikin puhdistustuotetta myös kasvoille, mutta kasvoille se taitaa olla liiankin tehokas puhdistus. Itse tarvitsisin vielä hajusteettoman tuotteen yliherkkyyteni vuoksi..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita öljyä?

Vierailija
2/6 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksyleenillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistusöljyllä. Sitä siis hierotaan kuiviin kasvoihin ja sitten huuhdotaan lämpimällä vedellä. Kyllä lähtee tymäkämpikin meikki hellävaraisesti. Esimerkiksi Kicksiltä löytyy suht edullinen heidän omasta sarjasta, jota itse ainakin tykkään käyttää. Myös Dermosilillä taitaa olla aika edullinen vaihtoehto, mutta pitää tietty tilata netistä. Käyhän tuohon vaikka joku ruokaöljykin, mutta ne ei vaan sitten huuhtoudu vedellä pois, kun niissä ei luonnollisestikaan ole mitään emulgaattoreita seassa.

Vierailija
4/6 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique take the day off toimii.

Vierailija
5/6 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisella ruokaöljyllä. Litran pullo maksaa pari euroa lähikaupassa ja toimii vedenkestävään ripsiväriinkin sata kertaa paremmin kuin kalliimmatkaan viralliset meikinpuhdistusaineet. Ei jää naamaan kiinni mitään.

Vierailija
6/6 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä