Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla tällaista naista

Vierailija
28.10.2018 |

Mun nainen tykkää kaikesta mitä keksitään. Imee kalua ja nielee spermat. Antaa peppua usein ja tykkää siitä. Päälle saa roiskia mihin vain haluaa. Ja yhdessä tykätään kokeilla kaikenlaista kivaa tuhmaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä siitä kiinni (jos seksi on sulle tärkeää), tuollaisia ei kasva joka puussa eikä edes metsässä.

Vierailija
2/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset on pito vehkeitä aina kun joku oli ajossa piti raakata kylmästi pois jos reputti suullisessa taikka oli lukkoperä pillua kyllä sai jokaiselta nuolla mutta vastahommat oli sitten ihan  jee jee ei onnaa linjoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen nainen, ja ikisinkku.

Vierailija
4/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot ikisinkku...

Alkasit mun kans naattimaan

Omani ei ymmärrä kuin ihan perus juttuja ..ja yleensä kun saa omansa uni vie sitt voiton ja jään kuti piippuun ihmettelemään miks täs taas näin kävi...🤪

Vierailija
5/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jsut tollanen esim edellisessä suhteessa:''DD Irtosuhteissa en oo tollanen :DDD koska en niitä harrasta, ja luultavasti en olis koska en luottais tyyppiin.

ja mun mielestä toi kuulostaa ihan normaalilta.

Vierailija
6/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi. Jos oma ei nielisi lastia tai antaisi auliisti myös kakkosta menisi vaihtoon. Onneksi on Tinder ja voi katsella uutta samantien

Vierailija
7/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa hyvältä. Kannattaa nyt ottaa kaikki ilo irti ja tehdä kaikki temput. Jos nimittäin käy niin että päädytte naimisiin, niin tulee toinen ääni kelloon, kokonaan toinen ääni.

Vierailija
8/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa hyvältä. Kannattaa nyt ottaa kaikki ilo irti ja tehdä kaikki temput. Jos nimittäin käy niin että päädytte naimisiin, niin tulee toinen ääni kelloon, kokonaan toinen ääni.

Höpsis! Ei muuttunut ääni kellossa ainakaan minun vaimoni kohdalla naimisiin päätymisen jälkeen, eikä myöskään lapsen syntymän jälkeen...

Vierailija
9/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nainen tykkää kaikesta mitä keksitään. Imee kalua ja nielee spermat. Antaa peppua usein ja tykkää siitä. Päälle saa roiskia mihin vain haluaa. Ja yhdessä tykätään kokeilla kaikenlaista kivaa tuhmaa.

Mun nainen ei tykkää mistään eikä ainakaa keksi mitää. Ei ime eikä niele. Ei anna peppua. Ei saa roiskia ja yhdessä ei halua kokeilla mitään kivaa saati tuhmaa

Vierailija
10/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaako se vapaahehtoisesti

Vierailija
11/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis! Ei muuttunut ääni kellossa ainakaan minun vaimoni kohdalla naimisiin päätymisen jälkeen, eikä myöskään lapsen syntymän jälkeen...

Ei meilläkään.. Yhtä kiihkeä ja rivo on edelleen. Voisin jopa sanoa että seksi vain paranee vanhetessaan..

Vierailija
12/12 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nainen ei tykkää mistään eikä ainakaa keksi mitää. Ei ime eikä niele. Ei anna peppua. Ei saa roiskia ja yhdessä ei halua kokeilla mitään kivaa saati tuhmaa

Kauheaa! Miksi ihmeessä oot tuollaisessa suhteessa?