Onko muilla tällaista naista
Mun nainen tykkää kaikesta mitä keksitään. Imee kalua ja nielee spermat. Antaa peppua usein ja tykkää siitä. Päälle saa roiskia mihin vain haluaa. Ja yhdessä tykätään kokeilla kaikenlaista kivaa tuhmaa.
Kommentit (12)
tuollaiset on pito vehkeitä aina kun joku oli ajossa piti raakata kylmästi pois jos reputti suullisessa taikka oli lukkoperä pillua kyllä sai jokaiselta nuolla mutta vastahommat oli sitten ihan jee jee ei onnaa linjoilla
Olen tuollainen nainen, ja ikisinkku.
Miks oot ikisinkku...
Alkasit mun kans naattimaan
Omani ei ymmärrä kuin ihan perus juttuja ..ja yleensä kun saa omansa uni vie sitt voiton ja jään kuti piippuun ihmettelemään miks täs taas näin kävi...🤪
Mä olin jsut tollanen esim edellisessä suhteessa:''DD Irtosuhteissa en oo tollanen :DDD koska en niitä harrasta, ja luultavasti en olis koska en luottais tyyppiin.
ja mun mielestä toi kuulostaa ihan normaalilta.
Ihan normi. Jos oma ei nielisi lastia tai antaisi auliisti myös kakkosta menisi vaihtoon. Onneksi on Tinder ja voi katsella uutta samantien
Kuullostaa hyvältä. Kannattaa nyt ottaa kaikki ilo irti ja tehdä kaikki temput. Jos nimittäin käy niin että päädytte naimisiin, niin tulee toinen ääni kelloon, kokonaan toinen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa hyvältä. Kannattaa nyt ottaa kaikki ilo irti ja tehdä kaikki temput. Jos nimittäin käy niin että päädytte naimisiin, niin tulee toinen ääni kelloon, kokonaan toinen ääni.
Höpsis! Ei muuttunut ääni kellossa ainakaan minun vaimoni kohdalla naimisiin päätymisen jälkeen, eikä myöskään lapsen syntymän jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Mun nainen tykkää kaikesta mitä keksitään. Imee kalua ja nielee spermat. Antaa peppua usein ja tykkää siitä. Päälle saa roiskia mihin vain haluaa. Ja yhdessä tykätään kokeilla kaikenlaista kivaa tuhmaa.
Mun nainen ei tykkää mistään eikä ainakaa keksi mitää. Ei ime eikä niele. Ei anna peppua. Ei saa roiskia ja yhdessä ei halua kokeilla mitään kivaa saati tuhmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis! Ei muuttunut ääni kellossa ainakaan minun vaimoni kohdalla naimisiin päätymisen jälkeen, eikä myöskään lapsen syntymän jälkeen...
Ei meilläkään.. Yhtä kiihkeä ja rivo on edelleen. Voisin jopa sanoa että seksi vain paranee vanhetessaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nainen ei tykkää mistään eikä ainakaa keksi mitää. Ei ime eikä niele. Ei anna peppua. Ei saa roiskia ja yhdessä ei halua kokeilla mitään kivaa saati tuhmaa
Kauheaa! Miksi ihmeessä oot tuollaisessa suhteessa?
Pidä siitä kiinni (jos seksi on sulle tärkeää), tuollaisia ei kasva joka puussa eikä edes metsässä.