Osaatko nukkua risteilylaivassa?
Kommentit (41)
Muutaman tunnin sama kuin junassa=(
Helposti kun tunkee tulpat korviin.
Jos olet alemman sosiaaliluokan kerroksissa, ovat korvatulpat suositeltavat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi korvatulpat?
Koska naapurihytissä kuitenkin joku amisviiksi luukuttaa täysillä jotain paskaa musiikkia.
Ruotsinlaivalla huonommin, kun ne sängyt on mitä on. Oikeilla risteilyaluksilla on kyllä nukuttanut oikein hyvin. Ei melua ja sängyt on king size erittäin hyvillä patjoilla.
Matkustan aina vähintään a-luokan hytissä. Ei ole mitään ongelmaa nukkumisen kanssa.
Niissä seinästä vedettävissä en todellakaan. Ehkä pari tuntia aamuyöstä.
Nykyään otan hytin missä kunnon parisänky. Siinä saa nukuttua ihan kivasti.
En ole iäisyyksiin matkustanut jossakin Amorellan Ö-hytissä kannella 1, mutta sinne ylemmäs dieselin murina kuuluu juuri sopivan rauhoittavasti. Jos jokin häiritsee, niin ilmastoinnin kohina. Viime vuosikymmeninä ei käytävältäkään ole kuulunut hälyä samoin kuin joskus 80-luvulla.
En minä nyt laivalla samoin nuku kuin kotona, mutta ihan hyvin kuitenkin.
Huonosti, kolisee,ja jytisee, ravataan käytävällä jne...ku tarpeeks väsyy voi jonku tunnin torkkua, ehkä se riippuu ihmisestä, mä oon huono nukkuun tuommosis
Viking Gracessa on suht hyvät ja leveät sängyt ja hyvä äänieristys eikä tarvitse taistella niiden paikataan pois liukuvien lakanoiden kanssa. Muissa laivoissa joissa olen ollut, on kamala nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Matkustan aina vähintään a-luokan hytissä. Ei ole mitään ongelmaa nukkumisen kanssa.
Tästä ei ole kauheasti iloa jos jollain Pirjo-Pettereillä 7v on joku saa-tanan juoksukilpailu hyttikäytävillä (AINA sattuu omalle kohdalle!)
Huonosti. Oli sitten kansi mikä tahansa niin aina porukka ravaa käytävillä eikä osaa kävellä hiljaa vaan älämölöä.
Mä nukun aina ihan hyvin. Jotenki sitä huminaa on niin paljon että käytäväbileetkään ei häiritse.
Kärsin unettomuudesta. Mutta jostain syystä saan laivoissa nukuttua. Nyt teen shoppailuristeilyjä Tukholmaan n 4-5 kertaa vuodessa. Nukun samalla univelat pois. Hytti on Siljalla A-hytti tai Promenade. Viikkarilla Comfort tai BL2.
En osaa, korkeintaan torkahdan lopulta pariksi tunniksi. Kaikki ne äänet ja laivan keinuminen (aina on edes pientä) häiritsee ja mua kammottaa yleisesti muutenkin olla laivalla. En ole aikapäiviin siksi ollutkaan yötä laivassa. Tukholmassa olisi kiva käväistä, mutta 2 yötä laivassa on ihan kauhea ajatuskin.
Nukun huonosti tai en lainkaan kaikkialla muualla paitsi kotona ja loma-asunnollani. En siis harrasta minkäänlaista yökyläilyä, en tuttavien luona, en hotellissa enkä laivoilla.
Nukun missä vaan, silmät kiinni ja unta kalloon.