Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllästynyt itsekkäisiin äitikavereihin!

Mulle riitti.
28.10.2018 |

Ai että ottaa taas päähän. Joka kerta sama juttu. Ainoa tapa jolla voi tavata ystäviä lapsineen on heidän omien aikojen mukaan. Meillä on samanikäiset lapset ja ainoastaan heidän aikojen mukaan tapaaminen onnistuu. Ei mitään kompromissiä tai joustoa..VAAN heidän lapsien vaatimusten mukaisesti. Kun itse en halunnut iltaani pilata lapsien riehumisella, niin ei voida sitten nähdä ollenkaan. Kaveri siis ehdotti leikkitreffejä klo 19. Aina sama juttu. Meillä ilta on rauhoittumista varten, ei riehumista. Meillä ei kukuta klo 21 asti kavereiden kanssa. Muutaman kerran tähän olen suostunut ja se tapaaminen onkin sitten venynyt klo 21-22 asti ja lapsi aivan poikki ja minä hermoväsynyt. Toista kaveria ei huvita tavata, kun vasta sitten kun hänen mies ei ole kotona. Ajat myös sen mukaan. Eli olen kaveri kun heillä ei ole mitään tekemistä tai miestä kotona viihdyttämässä ym. Ei kiitos enää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin lopettamaan muutaman ihmissuhteen, koska mielestäni äiti laiminlöi ja pahoinpiteli henkisesti lapsiaan. Lasten kanssa leikkimisessä taas ei ole mitään vikaa. On hauska päästää mielikuvituksensa lentoon ja parhaiten se onnistuu lasten seurassa. Äitikin voi hetken huoahtaa, kun on joku muu katsomassa perään.

Vierailija
2/3 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin kävi joskus niin että kaveri perui tapaamisen kun mies olikin kotona. Aika loukkaavaa. Ihan kuin olisin jokin Ö-luokan vaihtoehto. Ei liene yllätys että en ole enää tekemisissä tämän ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellekin kävi joskus niin että kaveri perui tapaamisen kun mies olikin kotona. Aika loukkaavaa. Ihan kuin olisin jokin Ö-luokan vaihtoehto. Ei liene yllätys että en ole enää tekemisissä tämän ihmisen kanssa.

Ei voi käsittää. Mies kun pahimmassa tapauksessa ottaa ja jättää, niin sitten se seura taas vähän aikaa kelpaa kunnes tulee uus mies.