Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako teitä toiset vanhemmat, joiden kanssa olette pakosta tekemisissä lastenne takia?

Vierailija
28.10.2018 |

Siis niin kuin pihalla tai leikkipuistossa, lasten harrastuksissa tai koulun juttujen kautta?
En haluaisi enää yhtään ihmistä, joka luulee että tuttavuus syvenee joka kerralla kun sattumalta tapaamme.
Miksi pitää antaa ymmärtää kuinka paljon on rahaa ja sijoituksia tai hienoja tuttuja saati sitten mikä Suomessa on pielessä.
Miten kaikkein rasittavimmat ovatkin aina selittämässä kuinka tärkeitä he ovat ja millaisia valintoja kantsii funtsii niin ku tota jo lastenkin takii?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rasita. He ovat mukavia ihmisiä ja juttelen heidän kanssaan mielelläni. Jos juttu sujuu, olen halukas myös mahdollisesti syventämään tuttavuutta. Haluan tutustua heihin siltä varalta, että lapsemme joskus isompina mahdollisesti viettävät paljonkin aikaa yhdessä ja ehkä kyläilevät toistensa luona. Haluan tietää, millaisten ihmisten kanssa lapseni on tekemisissä.

Koen uudet ihmissuhteet noin ylipäänsä elämää rikastavina. Raha-asioistaan ei kukaan ole vielä urheilukentän laidalla avautunut, mutta jos joku sellaista tarvetta kokee, voin nekin jutut kuunnella rasittumatta.

Vierailija
2/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tosin se ei rajoitu toisten lasten vanhempiin, vaan ylipäätään ihmiset on perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne tuttavuudet tapaa syventyä kun tavataan usein. Itse ainakin nimenomaan haluan ainakin pintapuolisesti tuntea lapsen kavereiden perheet, että voin luottavaisin mielin lapseni heille päästää, ja mahdollisten tilanteiden selvittely on helpompaa.

Toki yksittäisiä ärsyttäviä ihmisiä on aina, mutta jos kaikki tuttavuudet ärsyttää voi vika kenties löytyä peilistä eikä niistä tuttavista..

Vierailija
4/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rasita. Tosin en ole törmännyt ap:n kuvailemiin vanhempiin. Missä vaiheessa he ovat palkkansa esitelleet?

Vierailija
5/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon epäsosiaalinen introvertti ja todellakin rasittaa. Varsinkin näin viikonloppuisin ärsyttää kun haluaisi olla rauhassa ja on pakko olla edes vähän sosiaalinen. En meinaa jaksaa lasten kavereitakaan (menee hermo meteliin) ja sitten vielä vanhemmat siihen päälle tuodessa/hakiessa, osa viipyy pitkäänkin. Mukavia ihmisiä kyllä, mutta en voi sille mitään, että rasitun niin vähästä ja toivon vain koko ajan, että saispa olla taas rauhassa.

Vierailija
6/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rasita. Tosin en ole törmännyt ap:n kuvailemiin vanhempiin. Missä vaiheessa he ovat palkkansa esitelleet?

Vaikkapa niin että ajetaan kallis auto sakkopaikalle jalkapallokentän vieressä ja sitten humblebrag-mylly käyntiin. Terveisiä Marille!

Vierailija
7/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa niin että ajetaan kallis auto sakkopaikalle jalkapallokentän vieressä ja sitten humblebrag-mylly käyntiin. Terveisiä Marille!

Eli kyse oli kateudesta kokoajan?

Vierailija
8/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä kuvitellut, että rasittaisi, koska olen aika ulospäin suuntautunut ihminen, mutta kyllä joskus rasittaa. Olen sellaisessa elämäntilanteessa, että voimat on vähissä. Esim. vanhemman lapsen kaverin äiti on ehkä lievästi heikkolahjainen, ja yritän pitää kontaktin häneen mahdollisimman vähäisenä.

Vierailija
9/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kyse oli kateudesta kokoajan?

Olet niin kehno ajatustelukija, että suosittelen jotain toista alaa.

Vierailija
10/10 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan kiva tuntea lasteni kavereiden vanhempia edes vähän. En odota mitään ystävystymistä, mutta jos näin kävisi, niin ei se haittaisi. Lähtökohtaisesti tykkään muista ihmisistä enkä rasitu tai luule ylimääräisiä satunnaisten tapaamisten perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi