Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä meni vikaan? Miehen ulkonäössä ei mitään vikaa, mutta oudoksuin hänen tapojaan.

Vierailija
28.10.2018 |

En ymmärrä. Tapasin juuri netissä miehen, jonka kanssa kirjoitellut kuukauden ajan. Hän tuntuu ymmärtävän minua. Vaihdettiin kuvia ja vaikuttaa ok-tyypiltä. Nyt tavattiin ja pidin outona. Ihmeellisesti katsoi sivusilmällä minuun ja minun oli itse kysyttävä onko netissä tapaamani mies. Ostettiin viinerit ja häneltä pursui hilloa käsille, jonka nuoli sormilta ja pidin inhottavana tapana, mutta en saanut sanottua suoraan, koska on täysin vieras. Lisäksi oli koko tapaamisen ajan täysin vakava. Olin tosi pettynyt tapaamisen jälkeen, että tuollainenko hän onkin. Päätin silti antaa toisen mahdollisuuden hänelle. Mitä muut olisivat tehneet?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin samoja kokemuksia?

Vierailija
22/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi kysyä mitään ilman että jotkut tulee tänne pilkkaamaan ja kiusaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ympäristöstä välittävä ihminen ala heittämään hyvää hilloa roskikseen ja tuhlaa vielä paperia käden puhdistamiseen, kun sen voi syödä ja nuolaista käden puhtaaksi.

Vierailija
24/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Tapasin juuri netissä miehen, jonka kanssa kirjoitellut kuukauden ajan. Hän tuntuu ymmärtävän minua. Vaihdettiin kuvia ja vaikuttaa ok-tyypiltä. Nyt tavattiin ja pidin outona. Ihmeellisesti katsoi sivusilmällä minuun ja minun oli itse kysyttävä onko netissä tapaamani mies. Ostettiin viinerit ja häneltä pursui hilloa käsille, jonka nuoli sormilta ja pidin inhottavana tapana, mutta en saanut sanottua suoraan, koska on täysin vieras. Lisäksi oli koko tapaamisen ajan täysin vakava. Olin tosi pettynyt tapaamisen jälkeen, että tuollainenko hän onkin. Päätin silti antaa toisen mahdollisuuden hänelle. Mitä muut olisivat tehneet?

kyllä sormiaan nuolevat ihmiset on kaikinpuolin kuvottavia.

Juuri noin! Kyllä treffikumppanin pitäisi siisti olla.

Vierailija
25/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "mikä meni vikaan"? En ymmärrä kysymystä. Mies olikin erilainen kuin olit kuvitellut. Sitä sattuu.

Niin, mutta vähän ennen tapaamista olin nukkumaan mennessäni välillä muistellut vaihtamiamme viestejä ja hän tuntui ymmärtävän minua niin hyvin vastatessaan minulle ja se loi kivan jännityksen tunteen ja odotuksen tapaamisesta. Miten olisin voinut erehtyä niin pahasti?

Vierailija
26/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en takertuisi noin pikkuseikkoihin. Relaa vähän, ja jos silti häiritsee, niin sano hänelle!! Minä jouduin katselemaan miestäni huonosti istuvissa työhousuissa, jotka roikkuivat takaa niin että p.ersvako näkyi, kun en ekoilla "rennommilla" kotitreffeillä kehdannut sanoa asiasta. Hän siis tuli monesti töistä suoraan luokseni ja pyllisteli työhousuissa siinä ympäriinsä, jos kotonani oli jotakin laittamista.

Lopulta minulla meni hermo ja älähdin hänelle että NOSTA NYT P.ERKELEEN UKKO NOITA HOUSUJAS, MINÄ EN HALUA SINUN P.ERSVAKOO KATELLA. Kyllä, olin erittäin smooth. Nauroimme asialle vedet silmissä. Viihdymme hyvin yhdessä ja housuihin hän ymmärsi ostaa vyön.

Vierailija
27/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen jöröjukka. Ei jatkoon.

"Pojat jotka muuttuneet ei hyviks',

on nyt jauhettuna jyviks'"

Vierailija
28/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en takertuisi noin pikkuseikkoihin. Relaa vähän, ja jos silti häiritsee, niin sano hänelle!! Minä jouduin katselemaan miestäni huonosti istuvissa työhousuissa, jotka roikkuivat takaa niin että p.ersvako näkyi, kun en ekoilla "rennommilla" kotitreffeillä kehdannut sanoa asiasta. Hän siis tuli monesti töistä suoraan luokseni ja pyllisteli työhousuissa siinä ympäriinsä, jos kotonani oli jotakin laittamista.

Lopulta minulla meni hermo ja älähdin hänelle että NOSTA NYT P.ERKELEEN UKKO NOITA HOUSUJAS, MINÄ EN HALUA SINUN P.ERSVAKOO KATELLA. Kyllä, olin erittäin smooth. Nauroimme asialle vedet silmissä. Viihdymme hyvin yhdessä ja housuihin hän ymmärsi ostaa vyön.

Tuo oli hauska juttu ja sai minutkin hyvälle miehelle :D Kunpa itselläkin olisi tuollaista rohkeutta.

Vierailija
29/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs hillut naikka tindereissä itkemässä, eikö face-to-face onnistu? pitää reuhkata miesten perässä hhuutamassa ja itkemässä?

Vierailija
30/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva nettideitti kolahtaa oikeassa elämässä. Siirry eteenpäin, kemia puuttuu kokonaan.

Minulla kolahti heti ensimmäisen tinderdeittini kanssa, mutta hyvät fibani hävisivät siinä vaiheessa, kun päädyttiin yhteisten lakanoiden väliin. Vieläkin tykkään miehestä, mutta ollaan liian erilaisia sängyssä. Äsh, kaipaan sovellusta, jossa selvitettäisiin etukäteen myös toisen seksimieltymykset.

Vierailija
31/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisessä suhteessa minä olin miehen mielestä ällöttävä kun näin tein. Katsoi oikein halveksuen ja inhoten, ja julkisilla paikoilla tarkisti, että eihän kukaan muu sentään nähnyt.

Vierailija
32/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa rehellisesti mitä itse olisitte tehneet, jos joku imeskelee kuuluvasti muffinssipaperia kahvilassa?

En tiedä, mutta itse imeksin juuston mäkkärin euron juuston paperista. Harmittaisi heittää hyvää juustoa hukkaan.

Vierailija
33/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisessä suhteessa minä olin miehen mielestä ällöttävä kun näin tein. Katsoi oikein halveksuen ja inhoten, ja julkisilla paikoilla tarkisti, että eihän kukaan muu sentään nähnyt.

Juuri noin minäkin tein, tai sivusilmällä vähän tarkkailin muita. Mutta ilmeisesti kukaan ei välittänyt. Mikset korjannut tapaasi?

Vierailija
34/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "mikä meni vikaan"? En ymmärrä kysymystä. Mies olikin erilainen kuin olit kuvitellut. Sitä sattuu.

Niin, mutta vähän ennen tapaamista olin nukkumaan mennessäni välillä muistellut vaihtamiamme viestejä ja hän tuntui ymmärtävän minua niin hyvin vastatessaan minulle ja se loi kivan jännityksen tunteen ja odotuksen tapaamisesta. Miten olisin voinut erehtyä niin pahasti?

Eli liian pitkän aikaa kirjoittelua ennen tapaamista. Sinä aloit kuvittelemaan hänelle sanoja suuhun ja kaiken juuri sellaiseksi kuin haluat unelmissasi unohtaen, että mies on normaali ihminen.

Luultavasti samoin kävi myös miehellä, eli hän oli totinen juuri sen takia, että sinä et ollut pätkääkään sellainen nainen, kuin hän oli ajatellut ja toivonut. Olitkin joku ihmeen kälättäjä, tekopirteä hienohelma, joka ei ollut yhtään lähettämänsä kuvan näköinen. Mies ei siis viitsinyt oikein katsokaan kunnolla, koko juttu ja hukkaan mennyt aika harmitti häntä todella.

Vierailija
35/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli liian pitkän aikaa kirjoittelua ennen tapaamista. Sinä aloit kuvittelemaan hänelle sanoja suuhun ja kaiken juuri sellaiseksi kuin haluat unelmissasi unohtaen, että mies on normaali ihminen.

Luultavasti samoin kävi myös miehellä, eli hän oli totinen juuri sen takia, että sinä et ollut pätkääkään sellainen nainen, kuin hän oli ajatellut ja toivonut. Olitkin joku ihmeen kälättäjä, tekopirteä hienohelma, joka ei ollut yhtään lähettämänsä kuvan näköinen. Mies ei siis viitsinyt oikein katsokaan kunnolla, koko juttu ja hukkaan mennyt aika harmitti häntä todella.

Et sinä tunne koko juttua. Päinvastoin, mies ollut tapaamisen jälkeen hyvinkin kiinnostunut tapaamaan uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan