Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tämän päivän kulmakarvamuotia. Minun mielestäni tällaiset kulmakarvat ovat kaikkein kauneimpia:

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on aika täydelliset:

https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-b621d2c66daaf8c915273aa7eb638ca9-c

Mutta mulla on niin harvat kulmat että en ikinä saisi tuollaisia.

Vierailija
62/66 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eniten luonnollisista kulmista, tai korkeintaan niin että on hajallaan kasvavat nypitty pois. En ylipäätään tajua miksi on sellainen asia kuin "kulmakarvamuoti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on aika täydelliset:

https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-b621d2c66daaf8c915273aa7eb638ca9-c

Mutta mulla on niin harvat kulmat että en ikinä saisi tuollaisia.

Niin munkin mielestä tämmöiset on just hyvät. Kokeile risiiniöljyä, kuulemma kasvaa ripset ja kulmat tuuheammaksi

Vierailija
64/66 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän eniten luonnollisista kulmista, tai korkeintaan niin että on hajallaan kasvavat nypitty pois. En ylipäätään tajua miksi on sellainen asia kuin "kulmakarvamuoti".

En mäkään tajua, onneks en seuraakaan muiden lampaiden mukana näitä trendejä vaan pidän omasta tyylistäni kiinni. Kaikista kauheimmat on blondeilla sellaiset mustat paksut kulmakarvat, näyttää joltain noidalta tuollainen. Voi kun nämä naiset tajuaisi että luonnollinen on aina parempi.

Vierailija
65/66 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun omat kulmakarvat on niin vaaleat, ettei niitä juuri edes erota. Onko parempi antaa olla luonnollisessa tilassa vai jotenkin saada väriä, että kehystäisi silmiä ja kasvoja? Mielipiteitä?

Vierailija
66/66 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun omat kulmakarvat on niin vaaleat, ettei niitä juuri edes erota. Onko parempi antaa olla luonnollisessa tilassa vai jotenkin saada väriä, että kehystäisi silmiä ja kasvoja? Mielipiteitä?

Itse värjään kk välein vaaleanruskealla värillä, ripsiä värjään siinä samalla tummanruskealla, helpottaa meikkaamistakin ja ilman meikkiäkin kehtaa olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä