Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epileptikkoja paikalla?

Vierailija
28.10.2018 |

Onko täällä epileptikkoja paikalla? Kukaan joka söisi trileptalia tai samalla vaikuttavalla aineella olevia lääkkeitä?
Onko kenelläkään tullut pitkän ajan päästä lääkkeiden aloittamisesta sivuoireita?
Oon itse syönyt näitä 3 vuotta ja nyt alkukesästä asti ollut järkyttävää hiustenlähtöä. Googlailin, ja tämä voisi mahdollisesti olla sivuoire trileptalille.
Kertokaa, onko kenelläkään mitään kokemusta tai tsemppisanoja tähän? Vuosikontrolli tulossa ja aion tästä puhua, mutta ahdistaa kun hiukset ohenee silmissä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt Trileptalia pitkään, eikä tämä ole vaikuttanut hiuksiini (minulla on tosi paksut hiukset). Muuta en osaa aiheesta sanoa.

Vierailija
4/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt Trileptalia pitkään, eikä tämä ole vaikuttanut hiuksiini (minulla on tosi paksut hiukset). Muuta en osaa aiheesta sanoa.

Mullakin oli ennen. Ap

Vierailija
5/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin trileptalia 10 vuotta sitten diagnoosin saatuani. Lääke väsytti ihan mielettömästi ja mulla meninin silloin vuorokaudesta noin 12-16 tuntia nukkumiseen. Totesin ettei ole minua varten. Lopetin lääkkeen käytön ja olen ollut kohtaukseton koko sen 10 vuotta. Oireitakaan ei ole. Välillä mietin että olisikohan mun kohdalla sattunut olemaan virhediagnoosi.

Vierailija
6/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin trileptalia 10 vuotta sitten diagnoosin saatuani. Lääke väsytti ihan mielettömästi ja mulla meninin silloin vuorokaudesta noin 12-16 tuntia nukkumiseen. Totesin ettei ole minua varten. Lopetin lääkkeen käytön ja olen ollut kohtaukseton koko sen 10 vuotta. Oireitakaan ei ole. Välillä mietin että olisikohan mun kohdalla sattunut olemaan virhediagnoosi.

Mullakin käynyt mielessä lopettaminen kun väsyttää ja masentaa ihan tosi paljon, mut nää hiukset on viimenen pisara. Jos nyt tosiaan siis tästä johtuvaa.

Ap

Vierailija
7/7 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin käynyt mielessä lopettaminen kun väsyttää ja masentaa ihan tosi paljon, mut nää hiukset on viimenen pisara. Jos nyt tosiaan siis tästä johtuvaa.

Ap

Minulla lääkkeen väsyttävä vaikutus hävisi muutamassa viikossa. En huomaa sillä mitään sivuvaikutuksia nykyään. Syönyt olen sitä n. 10 v, ei kohtauksia.

T. 3