Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen oksettava läski

Vierailija
28.10.2018 |

Yrityksistä ja nälkädieeteistä huolimtta en saa painoa alas tai edes pysähtymään. 1 vuosi = 30kg. Olen syöny normaaleja annokisa 5krt/pv, kokeillut näännyyttää itseni, laskenut kaloreita. Normaalisti en juo alkoholia, enkä ikinä käytä huumeita. Paino nousee nousee nousee. Kävin labroissa, lääkärin piti soittaa viime viikolla, ei soittanut. Pitäisi ehkä soittaa sinne päin? Olen mt-potilas. Tosi loppu, en jaksa ylimääräisiä asioita. Todella vaikeata raahautua viikot kouluun. Tää paino, niin pinnallinen asia kaikkien niiden oikeasti vaikeiden asioiden kanssa taistelu, niin tää painon nousu vie mut johonki mistä en pääse yli. Se tuhoaa mut ja mun parisuhteen. Miksi en laihdu? Tunnen olevani oksettava rasvapallo jota kaikki vihaa. Nyt 83kg vuosi sitten 54kg. En välillä jaksa enää elää. Mutta pakko. Ja joo, nyt join. Tää ahdistus ei taida mennä pois kun vasta mullan alla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet pöhöttää ja lihottaa.

Vierailija
2/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat mt-lääkkeet aiheuttavat lihomista ja nesteen kertymistä. Jos käytät niitä, sinuna juttelisin lääkärisi kanssa lääkkeen sopivuudesta.

Olet yhtä tärkeä ja arvokas painostasi huolimatta! Älä unohda sitä :) tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla poikaystävää joka jeesaa?

Vierailija
4/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään oikopolkuja ole. Nälkädieetit ei toimi. Keho menee paniikkiin ja alkaa varastoida vielä innokkaammin vähäisetkin läskit. Ja nälkädieettiä usein seuraa ahmiminen.

Siihen auttaa vaan kuule tylsä, pysyvä elämäntapamuutos. Vaihda mehut, limsat, viinakset veteen. Mausta vettä esim. sitruunalla ja muulla. Älä myöskään kittaa kahvia/teetä jos laitat siihen sokeria. Rupea täyttämään puoli lautasta aina salaatilla ( älä uita salaatinkastikkeessa) vähennä karkit, sipsit ja suklaat yhteen karkkipäivään. Älä mussuta leipää koko ajan. Juo aina lasillinen vettä ennen ruokailua.

Kyllä se siitä. Oon itekkin mt potilas. Osa lääkkeistä lihottaa, mut ihan itestä on kiinni minkä verran antaa lihoa ittensä.

Vierailija
5/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se tunnu olevan itsestä kiinni. Minäkin olen mt-potilas ja syön pariakin lääkettä. Painoni olantsapiinin aloittamisen jälkeen, ja vaikka liikun ja olen tarkka syömisestäni, paino ei laske.

Vierailija
6/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen mitään oikopolkuja ole. Nälkädieetit ei toimi. Keho menee paniikkiin ja alkaa varastoida vielä innokkaammin vähäisetkin läskit. Ja nälkädieettiä usein seuraa ahmiminen.

Siihen auttaa vaan kuule tylsä, pysyvä elämäntapamuutos. Vaihda mehut, limsat, viinakset veteen. Mausta vettä esim. sitruunalla ja muulla. Älä myöskään kittaa kahvia/teetä jos laitat siihen sokeria. Rupea täyttämään puoli lautasta aina salaatilla ( älä uita salaatinkastikkeessa) vähennä karkit, sipsit ja suklaat yhteen karkkipäivään. Älä mussuta leipää koko ajan. Juo aina lasillinen vettä ennen ruokailua.

Kyllä se siitä. Oon itekkin mt potilas. Osa lääkkeistä lihottaa, mut ihan itestä on kiinni minkä verran antaa lihoa ittensä.

Ei se ihan noinkaan ole. Kyllä ne monesti lihottaa vaikka söisi samalla tavalla kuin ennenkin. Kaikkiahan ne ei lihota ollenkaan, se riippuu ihan ihmisestä.

Vierailija
7/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtatsapiinia tai Ketipinoria syöt? Ne lihottavat rajusti. Minä olisin onnellinen jos pääsisin sinun painoosi, itsellä noin 90 kiloa.

Oksettava et ole.

Vierailija
8/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lopeta.

T. Päivi

Vierailija
9/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muiden paino tai muu ( mitenkään provosoimaton)ulkomuoto ihan  oksettaa, niin itsessä on vikaa.

Saattaa muuten olla nuo refleksit jopa alkavan mahasyövän oireita.

Noin herkästi toimivat oksennusrefleksit kannattaisi ihmeessä tutkituttaa ennen kuin on jo liian myöhäistä.

Vierailija
10/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useat mt-lääkkeet aiheuttavat lihomista ja nesteen kertymistä. Jos käytät niitä, sinuna juttelisin lääkärisi kanssa lääkkeen sopivuudesta.

Olet yhtä tärkeä ja arvokas painostasi huolimatta! Älä unohda sitä :) tsemppiä

Mikään lääke ei aiheuta automaattisesti lihomista. Veikkaisin tätä yleistä harhaluuloa ylläpitävän se fakta että monet anti-psykoottiset lääkkeet auttavat myös ahdistuksen oireisiin joka lisää ruokahalua/syömistä. Monet masentuneet ilman lääkitystä syövät vähemmän ku normaalisti.

Vierailija
11/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on, en tosin tiedä kauan se kestää mua ja ymmärrän vaikka ei kestäisikään ja haluaisi lähteä, en olisi vihainen. Ei ne lääkkeetkkään voi näin paljon vaikuttaa painoon tietääkseni. Tunnen jotain tyhmää vihaa epäreiluutta ihmisä kohtaan jotka nyt valitsevat halloween asuja kavereiden kassa ja lähtevt johonkin juhliin. Välillä tuntuu että oon ihan helvetin tyhmä kun olen kateellinen noista asioista. Ne on tyttökavereiden kansaa meikkaamassa, juo, nauraa, kuuntelee musiikkia ja sit ne lähtee juhliin. Jä ne näyttää upeilta, täydellinen vartalo, kauniit hiukset, niillä on kaunis valkoinen hymy ja ne hurmaa kaikki, niillä on sana hallussa ja iso kaveriporukka. Mä vaan haaveilen tosta. Mun mt-ongelmat estää tai vaikuttaa kaikkeen. Oon muumio. En pysty poistumaan asunnosta. Olen vaan kateellinen vaikka tiedän että se on väärin. Kaipaan sitä, kavereita ja tekemistä.

Vierailija
12/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiu se mitään jättikyrpäni on mieltynyt myös läskeihin

Vierailija
13/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei. Kukaan mies ei ansaitse vaivoikseen huonoitsetuntoista ruikuttajaa

Vierailija
14/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs luulet?

Vierailija
15/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei. Kukaan mies ei ansaitse vaivoikseen huonoitsetuntoista ruikuttajaa

Tätä mä mietin myös. Se vaan sanoo että kaikki on hyvin meidän välillä, haluaa vaan mut terveeksi. Usein just mietin että tekisin kaikille palveluksen tappamalla itteni, en halua että muut saa harmia mun olemassaolosta.

Ap

Vierailija
16/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirtatsapiinia tai Ketipinoria syöt? Ne lihottavat rajusti. Minä olisin onnellinen jos pääsisin sinun painoosi, itsellä noin 90 kiloa.

Oksettava et ole.

En usko että on lääkkeet. Jätin lääkkeet syömättä 2 vuoden ajaksi koska en kestänyt mt poilaan leimaa. Kunnes taas tuli seinä vastaa. Nyt aloitin taas lamotriginin, kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön.

Ehkä mä vaan oon huono ja syön liikää. Vaikka sillon kun laskin kalorit 1000 kahdeksi kuukaudeksi paino ei tippunut grammaakaan.

Ap

Vierailija
17/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki polkupyörä ja lisää muutenkin liikuntaasi ( asteittain ) Jätä liha pois ja syö vain kalaruokia ja vegaaniruokia sen lisäksi.  Vähennä leivänsyömistä ja sokerin käyttö kaikessa minimiin. Tulokset painonpudotustavoitteessasi alkavat näkyä vääjäämättä.

Vierailija
18/18 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin ystävän neuvo ... kirjoitti:

Hanki polkupyörä ja lisää muutenkin liikuntaasi ( asteittain ) Jätä liha pois ja syö vain kalaruokia ja vegaaniruokia sen lisäksi.  Vähennä leivänsyömistä ja sokerin käyttö kaikessa minimiin. Tulokset painonpudotustavoitteessasi alkavat näkyä vääjäämättä.

Lopetin kaiken viljan ja sokerin, lihaa syön harvoin muutenkaan. Kalaa eniten. Suurin osa vege ruokia. Liikuin joka päivä. Kahdessa kuussa paino ei pudonnut grammaakaan. Mutta ei myöskään noussut.

Ap