Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttuu eikä suostu kertomaan syytä

Vierailija
28.10.2018 |

Mies suuttuu viikoittain jossain tilanteessa minulle eikä suostu yleensä jälkeenkään päin kertomaan mikä suuttumuksen aiheutti. Yleensä siis alkaa murjottaa, ei vastaile, on kireä ja painuu omiin hommiinsa. Lapsille saattaa tällöin myös tiuskia.

En ymmärrä, että mitä hemmettiä?! Oon tottunut, että aikuiset ihmiset pystyy puhumaan asiat halki ja kertomaan mikä harmittaa. Yleensä hänellä (jos kertoo siis) kyseessä vielä joku tosi turhanpäiväinen asia, kuten minulla ollut väärä äänensävy tms.

Voiko tuollaisesta kasvaa vielä keskustelija? Ikä lähemmäs 40v. Anopin mukaan ollut aina ihme tuppisuu.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja ennen kuin olin 2 viikkoa hiljaa ja vaan odotin, olin 6kk puhunut asiasta lähes joka päivä, yleensä itkenyt,pyytänyt, välillä jopa huutanut. aina mies pyysi anteeksi ja oli seuraavana päivänä kuin asiasta ei olisi ollut puhettakaan. samoin mies tiesi että tunnen itseni rumaksi hänen silmissään koska hän ei kiihotu minusta,  kehuiko hän silti edes mun takamusta ,no ei todellakaan!!

että kyllä halutn, ja sellainen jokaei ole valmis tekeemitään ongelmalle niin yllä se tuhoaa parisuhteen

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän siinätarvi toisen ajatuksia osata lukea jotta voi tehdä aloitteen seksiin, eikös sealoitetehdä koskaitsellä tekee mieli seksiä?

Selittäisitkö meidän ongelman?

Mies haluton,minä halukas.

-minä raadoin kaikki kotityöt,mies kävi aioastaan kaupassa ja teki ruuat puoliksi.

-mies torjui 99.9% kaikista tekemistäni aloitteista, kun yritin puhua asiasta saatto pyytä anteeksi,kunkerroin mitä tarvitsisin oli pahoillaan. mikään ei silti ikinä muuttunut paremmaksi.

-lääkäriin haluttomuuden takia meni vasta kun minä varasin hänelle ajan seksuaaliongelmiin erikoistuneelle urologille, silloin sanin että vaihtoehdot on mennä siine lääkäriin tai maksaa peruutusmaksu ja kerätä kamansa ja häipyä. silloin meni lääkäriin , sai sieltä lähetteen labroihin kun ilmeisesti oireet saattoivat johtua testosteroni hormonin puutteesta. mies ei ikinä mennyt labraan!!

kun puhuin aiheesta ja kysyin,välillä itku kurkussa miksei oo menny, vastas aina : en tiedä!

kun olin 2viikkoa puhumatta asiasta ja odotin,mies ei mennyt labraan, kun kysyin että miksei oo mennyt, mies vstasi että hän luuli ettei oo enää mitään  ongelmaa!! eikö se missään vaiheessa huomannu kuinka vaikeaa mulla oli ilta toisensa jälkeen todeta että tänäänkään asia ei ollut niin tärkeä ettämies olisi uhrannut  muutama minuutin menemällä labraan , jokamuuten on  8 min kävelymatkan päässä(ja miehellä oli auto).

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä usein nyppii puute. Varsinkin jos erehnyt haaveilemaan naisen tekemästä aloitteesta. Lopulta kerrot vaikka keskiviikkona että olet maanantaista asti odotellut jos tekisit jotain. Siihen saa sellaisen tylyn torjumisen. Ehkä vielä pikkusen syyllistämistä seksin haluamisesta niin alkaa siinä miestä ottaa päähän.

Siis mitä! Naisesi ei osaa lukea ajatuksia?! 

Jätä se emakko, ansaitsen naisen jolla paremmat telepaattiset kyvyt!

Niin että jos minä en tee aloitetta sitä ei tarvi toisenkaan tehdä? Kuulostaa tylsän yksipuoliselta. Ihan riittäviä kykyjä siltä löytyy. Haluja käyttää niitä saisi olla enemmän, paljon enemmän.

Joo, erot seksuaalisessa halukkuudessa ovat iso riidan aihe monessa perheessä. Ja syyllistää nyt ei tietenkään saisi ketään haluamisesta!

Mutta se, että sinä miehenä et kerro, koska haluaisit seksiä, vaan hiljaa kyttäät sivusta, että "taaskaan akka ei tee aloitetta" on sitä telepatian vaatimista toiselta, josta tuossa puhuttiin.

Oletko myöskään varma, että yhdyntä on vaimollesi tyydyttävä? Aina ei toinen kehtaa sanoa, että orgasmia ei oikeasti tule yhdynnässä ja se on yhtä kiihottavaa kuin korvien kaivelu. Yksikään mies ei kauaa vaivautuisi, jos vaimo ottaisi ja lähtisi kesken hommien vaikkapa katsomana telkkaria ilman, että mies ehtii tulla.

Ja vaikka moni mies pitää kiristämisenä ja turhana tätä, niin naiselle on tärkeää, että mies tekee osansa kodin töistä ja lastenhoidosta. Jos kumpikin tekee palkkatyötä, mutta vaimon kontolle jää iltaisin käydä kaupassa, tehdä ruokaa, pestä pyykkiä, siivota, hoitaa lapset ja lasten iltatoimet ja mies vain roikkuu koneella, ei siinä ole jäljellö jaksamista tai lämpimiä tunteita enää seksiin. On niin umpi puhki, että haluaa vaan nukkua.

En tiedä, mistä teillä kiikastaa, mutta katkera vitt.ilu Vauva-palstalla ei ainakaan asiaa ratkaise. Puhukaa vaimon kanssa ja niin, että myös kuuntelet mitä hän ehdottaa asialle voitavan tehdä.

15

Vierailija
22/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu lapsellisesta ajatustavalta, että seksiä lisäämällä kiukuttelu loppuisi. Seksiä meillä on n.1-2x/vko mikä on minusta lapsiperheelle ihan ok.

Totta kyllä, että joskus turhautuneena painostan miestä kertomaan että miksi kiukuttelee ja se pahentaa asiaa. Enimmäkseen uskon, että asiat ovat minuun liittymättömiä kuten huoli anopin pärjäämisestä/asioista ja työstressi. Silti koen olevani syytön lasten kanssa niihin joten koen kotona kiukuttelun meitä kohtaan epäreiluksi. Monia hyviä pointteja täällä kuitenkin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti melko tavallinen mies, tai ei ainakaan harvinainen.

Koskapa tunnistan oman mieheni tuolta alku tekstistä. Moni asia samanlainen.

Ensin on tuppisuuna, näkee jo kauaksi, että jokin "riivaa". Sitten alkaa äksyämään, tiuskimaan, lopulta usen karjumaan, jopa paukuttelee ovia ym ym ym aikuismaista. Ymmärtäisin häntä jotenkin, jos 

kiukuttelun syy olisi selvillä ! Tätä tapahtuu noin kerran viikossa. Jos ois kerran kuukaudessa, vois kuvitella että nyt on "menkat" tulossa ........

Ruokapöydässä katse ei nouse lautasta korkeammalle, tuppisuuna ruoka häviää nenän alus aukkoon.

Ilta meneekin sitten sohvalla telkkaria tuijotellen, ja siitä sanaakaan vaihtamatta.

"Jännityksellä" odotan usein millä fiiliksellä ukko tänään töistä saapuu.

Vuosikymmenten kokemuksella noita mustan äksönin päiviä ei oo kuin se kerran viikossa.

Toki joskus vois harjoitella miltä kuulostaa sanoa "anteeksi".

Vierailija
24/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies suuttuu viikoittain jossain tilanteessa minulle eikä suostu yleensä jälkeenkään päin kertomaan mikä suuttumuksen aiheutti. Yleensä siis alkaa murjottaa, ei vastaile, on kireä ja painuu omiin hommiinsa. Lapsille saattaa tällöin myös tiuskia.

En ymmärrä, että mitä hemmettiä?! Oon tottunut, että aikuiset ihmiset pystyy puhumaan asiat halki ja kertomaan mikä harmittaa. Yleensä hänellä (jos kertoo siis) kyseessä vielä joku tosi turhanpäiväinen asia, kuten minulla ollut väärä äänensävy tms.

Voiko tuollaisesta kasvaa vielä keskustelija? Ikä lähemmäs 40v. Anopin mukaan ollut aina ihme tuppisuu.

Ois ex aika nopeesti. En jaksa tuittuilevia, lapsellisia ihmisiä.

Vierailija
25/35 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten on kaikki tosi hyvin. Siksi ei ole ex. Meissä kaikissa, myös minussa on huonot puolet jotka toisia rassaa. Lähinnä mietin oliko kellään kokemusta mikä voisi olla se perimmäinen syy tai voiko kiukuttelijan parantaa ;).

Ap

Vierailija
26/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että ihmistä joka ei ole oppinut puhumaan tunteistaan on tosi vaikea opettaa sitä tekemään ilman kunnollista terapiaa.

Vierailija
27/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihanan mallin saa lapsukaiset. Sitten ihmetellään, että mistä näitä passiivis-aggressiivisia mököttäjiä tulee. No tällaisista perheistä näköjään.

Vierailija
28/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti melko tavallinen mies, tai ei ainakaan harvinainen.

Koskapa tunnistan oman mieheni tuolta alku tekstistä. Moni asia samanlainen.

Ensin on tuppisuuna, näkee jo kauaksi, että jokin "riivaa". Sitten alkaa äksyämään, tiuskimaan, lopulta usen karjumaan, jopa paukuttelee ovia ym ym ym aikuismaista. Ymmärtäisin häntä jotenkin, jos 

kiukuttelun syy olisi selvillä ! Tätä tapahtuu noin kerran viikossa. Jos ois kerran kuukaudessa, vois kuvitella että nyt on "menkat" tulossa ........

Ruokapöydässä katse ei nouse lautasta korkeammalle, tuppisuuna ruoka häviää nenän alus aukkoon.

Ilta meneekin sitten sohvalla telkkaria tuijotellen, ja siitä sanaakaan vaihtamatta.

"Jännityksellä" odotan usein millä fiiliksellä ukko tänään töistä saapuu.

Vuosikymmenten kokemuksella noita mustan äksönin päiviä ei oo kuin se kerran viikossa.

Toki joskus vois harjoitella miltä kuulostaa sanoa "anteeksi".

Eihän teillä ole lapsia?

Vierailija
29/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa, ensimmäinen: mies on niitä ihmisiä, jotka ovat tottuneet reagoimaan stressiin, ahdistukseen, epävarmuuteen, suruun jne. mihin tahansa vastoinkäymiseen suuttumalla. Toinen: mies ei osaa ilmaista itseään, joten sen sijaan hän sulkeutuu kuoreensa, ja kaikki yritykset saada hänestä enemmän irti tuntuvat hyökkäyksiltä tai ahdistavat. Minun exäni oli ensimmäistä tyyppiä, sillä erotuksella että hän myös suuttui ja huusi. Minä taas jälkimmäistä, sillä erotuksella etten tiuskinut ym. vaan halusin olla yksin ja itkeskelin. Neuvoisin puhumaan asioista silloin, kun mies ei parhaillaan mökötä, mutta ehkä mieluiten kolmannen osapuolen avulla (parisuhdepsykologi tms.)

Ja täällä pihtaamisesta huutelijat, kyllä se meillä oli mies jolle kerran kuussakin alkoi jossain vaiheessa olla liikaa. Minä olisin mielelläni vetässyt aamuin illoin.

Vierailija
30/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 jatkaa vielä -

"Oon tottunut, että aikuiset ihmiset pystyy puhumaan asiat halki ja kertomaan mikä harmittaa."

- Valitettavasti ei, esimerkiksi minulle itseilmaisu on järkyttävän vaikeaa. Tämä siitä huolimatta, että olen tunteellinen ja pohtiva. Asioita voi olla todella vaikea pukea sanoiksi. Oman exäni kanssa tämä korostui, koska hän vähätteli ja kyseenalaisti ajatuksiani, sen sijaan että olisi rohkaissut minua puhumaan. Tähän samaan liittyen - "Anopin mukaan ollut aina ihme tuppisuu" - tai sitten mies ei ole osannut puhua äidilleen eikä äiti kuunnella poikaansa, poika on kääntynyt vain enemmän sisäänpäin ja nyt toistaa samaa toimintatapaa muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
31/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressiä. Tarttee lomaa. Yksin.

Vierailija
32/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Taas tämä!!!

Vierailija
33/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aapeen mies käyttäytyy kuten 99, 9% naisista.

Vierailija
34/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olisin vihainen jos katselisin av-palstalla kaiken aikaa lojuvaa av-mammaa

Vierailija
35/35 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että mies kokee tulevansa huonoksi kohdelluksi sun taholta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan