Vaimo pieraisi kesken seksin
Jäi hommat kesken ja halut meni ainakin viikoksi...
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas. Taidat olla vielä aika kokematon?
Kyllä vahinkoja välillä sattuu ja mikäs teet, jos mies ponnistelee päällä.
Mulla pörähdyksiä välillä tulee. Jaa että miksi? Silloin kun ejakuloit, niin välillä vahinkoja tulee. Ja silloin mies runttaa pohjaan asti.
Toi on paska puhetta. Meikäläinen runttaa aikasta isolla ankkurilla ja ei kukaan silti piere. Tietenkin jos muija joku loppuun ajettu proomu niin kaikki mahdollista mutta parempi jättää ajamatta sit vaan. Älkää nyt pojat ihan kaikkea ajako.
Voi jestas sentään!!!
Eli sun naises ei saa panemalla vaan muulla tavalla. :)
Niin pieraisi minunkin vaimoni kerran oikein kunnolla, kun oltiin syöty jotain ilmavaivoja aiheuttavaa päivälliseksi. Tuumasin siihen, että "aika hyvä, mutta mitäs tästä sanot?" ja pieraisin itse vielä kovempaa. Sitten naurettiin kummatkin niin kamalasti ettei hommista tullut hetkeen mitään. :D
Tosimies kirjoitti:
Vahinkossa pääsee??? Paskan marjat ilkeyttään vääntänyt sen. Harvassa kuitenkin naisen pierut kun suolisto erilainen kuin miehillä.
Mut ilkeä nainen kun väkisin tuollaisen vääntää.....
Tämä erilainen suolisto oli sitten huumoria ap, ellet ymmärtänyt...
Vierailija kirjoitti:
Tosimies kirjoitti:
Vahinkossa pääsee??? Paskan marjat ilkeyttään vääntänyt sen. Harvassa kuitenkin naisen pierut kun suolisto erilainen kuin miehillä.
Mut ilkeä nainen kun väkisin tuollaisen vääntää.....Tämä erilainen suolisto oli sitten huumoria ap, ellet ymmärtänyt...
Ei tää kyllä mitåån huumoria ollut. Naisen suolisto erilainen kuin miehillä....
Muutenkin ihan luonnotonta että nainen pierisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkää ❤ Voi olla kortilla tuon reaktioksi jälkeen.
Luuletko, että haluaisinkaan tuon jälkeen? AP
Oikeasti, ei mikään ihme että parisuhteissa esiintyy seksuaalista tyytymättömyyttä jos yksi vahinkopieru on maailmanloppu. Kuvitteletko kenties että naisesi suolisto tuottaa ruusun terälehtiä? Oletko ajatellut että ne emätin ja peräsuoli on siinä vierekkäin, joten toisen kanssa askartelu voi poikkeustapauksissa yllättäen aiheuttaa tilanteen jossa ilma karkaa. En ole sitä mieltä että seksin aikana töräyttely kuuluu vakiokaavaan mutta en osaa järkyttyä jos niin on käynyt, siinä kun on monenlaista tuntemusta koettavana ja lihaksia ehkä rentoutettavana.
Toivottavasti vaimosi vaihtaa aikuiseen.
Heiiiii, ei maksanne vaivaa siepata tosissaan kun joku pervopera provoilee aikansa kuluksi kun ei jaksa runkatakkaan kaiken aikaa. Kunhan kiusaa ihmisiä täällä.. =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma että kyseessä oli pieru eikä pillupörähdys?
Ei ollut pillun pörinöitä kun paska rupes haiseen. Luulen kyllä itsekkin että väänsi sen ilkeyttään.
Ap
Olen samaa mieltä kanssasi. Kiertoon tuollainen ellei ole oikein varakas. Mersussa se paskakin haisee vaan vienosti.
Tosimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut pillun pörinöitä kun paska rupes haiseen. Luulen kyllä itsekkin että väänsi sen ilkeyttään.
ApOlen samaa mieltä kanssasi. Kiertoon tuollainen ellei ole oikein varakas. Mersussa se paskakin haisee vaan vienosti.
Mukava kuulla etten ole yksin mielipiteitäni kanssa vaikka ei moni mies samaan ongelmaan ole kyllä törmännyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tosimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOlen samaa mieltä kanssasi. Kiertoon tuollainen ellei ole oikein varakas. Mersussa se paskakin haisee vaan vienosti.
Mukava kuulla etten ole yksin mielipiteitäni kanssa vaikka ei moni mies samaan ongelmaan ole kyllä törmännyt.
Ap
Uskon että kohtalotovereita on sinullakin. Vaikkakin harva mies kehtaa ääneen tunnustaa.
Vierailija kirjoitti:
Kanna pihalle heti!
Herran jumala millaisia miehiä maailmassa on. Voi kai naisellakin joskus pieru karata. Anteeksi pyynnöllä siitä selviää.
N62v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanna pihalle heti!
Herran jumala millaisia miehiä maailmassa on. Voi kai naisellakin joskus pieru karata. Anteeksi pyynnöllä siitä selviää.
Siinä nainen millä käytöstavat opetettu lapsena. Vahinkoja sattuu meille kaikille mutta pyytää anteeksi ja ottaa opikseen niin asia ok. Ei tartte kiukutella asiasta sen enempää kummankaan osapuolen.
Ihan kauheeta!! Kuin siat vatukossa,?!!?yööökhhkklhk!!!!!!!!!!!
Tosimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla pörähdyksiä välillä tulee. Jaa että miksi? Silloin kun ejakuloit, niin välillä vahinkoja tulee. Ja silloin mies runttaa pohjaan asti.
Toi on paska puhetta. Meikäläinen runttaa aikasta isolla ankkurilla ja ei kukaan silti piere. Tietenkin jos muija joku loppuun ajettu proomu niin kaikki mahdollista mutta parempi jättää ajamatta sit vaan. Älkää nyt pojat ihan kaikkea ajako.
Voi jestas sentään!!!
Loppuun ajettu proomu, LOL!
No johan olet keskenkasvuinen😂 Tiedätkös, se sinun kammoksuma PIERU voi päästä ilmoille monesta syystä. Luultavasti oli hallitsematon vahinko, mitä sillä edes on väliä..? Tai jos oli vain tällainen pakkotilanne? Suolistossa ilmaa ja seksin aikana pierun pidättely on aika epämukavaa ja kivuliasta. Varsinkin jos yrittää keskittyä nauttimiseen. Entäs jos se pieru tulikin silkasta nautinnosta? Nimittäin minä ihan oikeasti pieraisin täysin odottamatta kun tuli ehkä elämäni paras orgasmi viime viikolla. Siinä en paljoa miettinyt kuinka tiiviinä paikkani pidän ja pieru tuli😂 Ole nyt hyvänen aika aikuisempi tai naisesi vaihtaa sinut oikeasti aikuiseen.