Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat puhuu jatkuvasti ex-ystävästäni

lopettakaa
27.10.2018 |

Aluks mä nyt kerron teille vähän taustatietoja.

Elikkäs mä muutamii vuosia sitten lakkasin olemasta yhen tytön kaa, joka oli ollu mun paras ystävä. Siit vaa tuli tosi ärsyttävä enkä mä enää jaksanu sen seuraa.

Mun äiti ei tykänny siitä että mä lopetin sen kaa olemisen, koska se tyttö oli tosi fiksu ja hyvä kaikissa kouluaineissa. Mun äiti syytti mua siitä et olin vaa kateellinen ku se tyttö oli paljo mua parempi (tämmönen mun vähättely oli jatkunu jo kauan ennen ku katkoin välit siihe tyttöön), vaik oikeesti en vaa enää sietäny sen persoonallisuutta.

Se ongelma johon mä haluun nyt apua liittyy mun vanhempiin. On menny kohta jotain kolme vuotta siitä kun mä lopetin olemasta sen tytön kaa, mut mun vanhemmat yhä puhuu siitä tytöstä. Ja joka kerta ne muistuttaa mua siitä kuinka hyvä ja viisas tää tyttö oli, ja vaikka ne ei sanokkaa mulle et mä oon aivan paska kaikessa, ne saa mut tuntee tosi paskalta kun ne vaan kehuu sitä mun vanhaa kaveria eikä mua. Onneks oon kohta täysikänen, nii että voin muuttaa pois kotoa ja olla kuulematta mun vanhemmilta kuinka se tyttö oli niin paljo parempi ku minä.

Saisinko mä jotenkin mun vanhemmat lopettamaan siitä muistuttamisen?

Vanhemmat puhuu jatkuvasti ex-ystävästäni

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla