Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälasien ostaminen! Pitääkö lasit maksaa heti kun ne tilaa, vai vasta sitten kun ne hakee?

Vierailija
27.10.2018 |

Mulla kävi nyt niin että lasit hajosivat muutama päivä ennen palkkapäivää, ja tili on tyhjänä parin yllättävän menon takia. Pitäisi saada tilattua uudet mahdollisimman pian, kun niissä kuitenkin kestää, mutta en muista pitääkö niistä maksaa heti, vai sitten vasta kun ne ovat tulleet? Osaako joku sanoa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pyrin siihen, että maksan korkeintaan vain osan silmälaseista tai mistä hyvänsä kalliimmasta ostoksesta, jollen voi saada ostostani samalla kertaa käyttööni. - Tämä siksi, että aina on olemassa pienempi tai suurempi riski siitä, että myöhemmin saamani tuote ei ole se, mitä maksaessani oletin ja uskoin sen olevan. Ja tietysti joissain tapauksissa on olemassa riski siitä, ettei saa minkäänlaista tuotetta, jonka on jo maksanut.  

Kyllähän maksetustakin tuotteesta vli tehdä reklamaation.  Specsaversin myyjä sanoi että pidä ensin pari viikkoa ja jos ei tunnu oikeilta, sitten tänne.  On kyllä olleet ihan hyvät,  kaksteholasit ja taittovikakorjaukset.

Vierailija
22/28 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on pyydetty maksamaan tilattaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ymmärrettävää, että pyytävät osamaksun isosta tilauksesta.

Vierailija
24/28 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jättävät hakematta tilatut silmälasit. On ihan oikein, että ainakin osa tuotteen hinnasta pitää maksaa jo tilatessa. 

Vierailija
25/28 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki luottokortti, jos olet säännöllisessä palkkatyössä, tämmöisiä tilanteita varten.

Vierailija
26/28 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni lasit maksoi 1700 € ja niistä piti maksaa käsiraha tilauksen yhteydessä. En tiedä, pitääkö halpislaseista maksaa.

Vierailija
27/28 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina maksanut vasta hakiessani.

Minua pidetään niin pummin näköisenä, että pyydetään maksamaan jo tilausta tehdessä. Ja niin olenkin tehnyt.

Minä olen hankkinut eBaysta suunnillen omia vahvuuksia olevat varalasit ja muovikehyksiset lasit uimista varten hintaan 20€/lasit. Hankin uimalasit suunnilleen omilla vahvuuksilla optikolta ja ne huurtuvat niin nopeasti sellaisiksi, etten näe niillä mitään, että näen paremmin niillä eBay-laseilla, joiden linssistä pyyhin vaikka sormin vettä pois. Varalasit ovat tärkeät juuri siksi, ettei aina ole varaa maksaa heti kalliita silmälaseja.

Vierailija
28/28 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instrussa sai valita 30 %:n varausmaksun tai kokonaan maksamisen välillä viime viikolla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän