Valehtelin vahingossa työkavereille että olen pannut yhtä uutta työntekijäämme
Yksi uusi juuri valmistunut naispuolinen opiskelija aloitti meidän firmassa. Olimme AMK:ssa samalla linjalla ja oltiin joskus nähty jossain bileissä ja muutamilla samoilla kursseilla. Olimme firman miesten kesken kaljiottelemassa työpäivän jälkeen ja valehtelin että olin pannut opiskeluaikoina tätä naista. Nyt kaverit aina vitsailevat tämän naisenkin kuullen jotain vihjailevaa, pelkään että valheeni paljastuu tai nainen saa tietää tästä. Miten selviän tilanteesta? Odotanko vain myrskyn ohi?
M25
Kommentit (8)
Minulle kävi samoin 16 vuotiaana ja siitä selvittiin viikon vittuilulla. Luulen, että joudut selittelemään enemmän.
Olisiko mitään mahdollisuutta korjata tilanne panemalla naista nyt lähitulevaisuudessa ennen kuin jäät kiinni valheesta?
Unessa tai mielessäsi on melkein sama juttu kuin ihan oikeasti joten, take it easy.
Käännä se pilaksi. "Hahaha, ihan oikeastiko uskoitte? No ihan mukava mimmi, mutta ei me oikeasti olla, vähän höynäytin teitä".
Kyllä näin kävi, se on Jeesuksen tosi!
juttele naisen kanssa ja sen jälkeen kerrot noille muille että hitto miten noloo, sekotit sen johonkin toiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, tuskin se pikkuritsa muistaa kerta kaikkia on bileissä pannut.
Tykkäisit varmaan, jos sinun tyttärestäsi puhuttaisin työpaikalla noin?
Kuka tekee noin vielä kaksvitosena ja työpaikalla. Loppuu pian kun jäät kiinni.