Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin Cien nature -tuotteet. Onko joku kokeillut?

Vierailija
26.10.2018 |

Bongasin uusia tuotteita Lidlistä . Oli shampoo, hoitoaine, kasvovoide yms. Tekisi mieli kokeilla kaikkia. Oli siis luomukosmetiikkaa tai jotain luontoystävällistä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Pomegranate päivävoiteen ja pari kertaa käyttänyt. Tuoksu on aluksi aika vahva ja voide tuntui minulle hieman liian rasvaiselta, mutta kun ilma kylmenee ja kuivuu on varmaan ihan kelvollista. Hinta 3,99 on laatuun nähden tosi hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen arkikäytössä.

Vierailija
4/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin odottanut näitä kuin kuuta nousevaa, enkä kyllä pettynyt.

Ostin granaattiomena päivä- ja yövoiteen ja silmänympärysvoiteen sekä villiruusu simänympärysvoiteen. Sitten vielä huulirasvan.

Erinomainen hinta/laatu- suhde. Suosittelen koklaamaan!

Talvella käytän Lidlin Cien Med- sarjan kosteusvoidetta kasvoille.

Sitä sarjaa on harvakseltaan erinä myynnissä.

Vierailija
5/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen yllätys ollut koko cien sarja. Olen todella herkkäihoinen ja nuo voiteet käyneet yllättävän hyvin. Oma suosikki sarjan kosteusvoide vartalolle.

Uusista tuotteista kokemusta vasta viikon ajalta, päivä- ja yövoiteen ostin, hyviltä vaikuttavat nuokin. Hinta/laatu kyllä kohdallaan. Aiemmin käytin Biothermin ja apteekin Vichy sarjan tuotteita, nyt siirtynyt lähes kokonaan Lidlin tuotteisiin.

Vierailija
6/13 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, hoitoaine ja suihkusaippua ovat käytössä. Ei valittamista, ihan hyviä ovat. Purkit saisivat olla vaan eri värisiä, niin ei tarvitsisi suihkussa seisoessa alkaa tavaamaan, mikä on mikäkin.

Vierailija
7/13 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni Cienin Nature-sarjan Wild Rose yö- ja päivävoide aiheuttivat punoitusta kasvojen iholla, enkä voinut käyttää niitä enää. Tavallinen Cienin kasvovoide on ollut ok!

Vierailija
8/13 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien macadamia hiushoitotuotteet todella hyviä ja edullisia,myös kasvopesuaineet,kuoriva/tavallinen geeli ovat hyviä.Nyt kokeiluun wild rose yövoide,tuoksu ainakin oli miellyttävä.Olen ollut tyytyväinen kokeilimiini tuotteisiin.

Vierailija
9/13 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen Cienin jogurttia ostanut, ja oli kyllä niin jumalattoman pahaa etten osta toista kertaa.

Vierailija
10/13 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on butysparkii butter eli Shea eli karitevoita, joka voi aiheuttaa allergisen reaktion.

Vierailija
11/13 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, hoitoaine ja suihkusaippua olleet meillä. Aika mitäänsanomattomia minusta, ei erityisen hyviä jos ei erityisen huonojakaan. Ja on tosiaankin ärsyttävää, kun purkit ovat keskenään ihan samannäköisiä, vain pieni sävyero vihertävissä teksteissä. Ei jatkoon meillä.

Vierailija
12/13 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni Cienin Nature-sarjan Wild Rose yö- ja päivävoide aiheuttivat punoitusta kasvojen iholla, enkä voinut käyttää niitä enää. Tavallinen Cienin kasvovoide on ollut ok!

Sama juttu Wild Rose-päivävoiteen kanssa. Kauhea punoitus aika pian kasvoille laiton jälkeen. Pitää käyttää loppuun jalkavoiteena.

Vierailija
13/13 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt kaikkia . Ostan niitä silloin kun rahat vähissä. Hyvä hintalaatu suhde kumminkin.. välillä tekisi mieli ostaa oikein ” kunnon ” tuotteita.. niitä odotellessa käytän cieniä👍