En tunne seksuaalista vetoa mieheen, kannattaako jatkaa tapailua?
Mies on kaikin puolin mukava ja kivaa seuraa, kunnollinen ja kiltti. En vain tunne sellaista seksuaalista himoa häntä kohtaan. Kannattaako jatkaa tapailua? Voiko tunteet muuttua vai annanko suosiolla olla etten vielä satuta miestä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu avioliittoon. Sikäli tuo esiaviollisen seksin kysymys on ihan relevantti.
Täytyypä pitää mielessä, olen ehkä ollut liian vapaamielinen.
Ap
Miksi koko ajan esität minua?
T. Oikea Ap
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu avioliittoon. Sikäli tuo esiaviollisen seksin kysymys on ihan relevantti.
Oletko uskovainen kristitty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuinka moni Suomessa oikeasti odottaa avioliittoon? Assetit pitää ainakin nähdä edes ennen kuin mitään lupauksia aletaan antamaan.
Kyllähän se piti Nissaniki koeaja ennenku pantiin nimet paperiin.
Seksuaalinen himo on vähän sellainen epämääräinen asia. Sitä voi olla aivan hullun lailla rakastunut ilman että tuntisi mitään selvää himon tunnetta. Seksiä voi myös harrastaa, vaikka ei kumppania niin kauheasti himoitsisikaan. Ja vaikka himoa olisikin, se voi kadota milloin vain. Rakkaus kestää sitä kauemmin, mitä suurempaa se on, mutta himon kestävyys ei ole verrannollista siihen kuinka paljon himottaa. Joten suhdetta ei oikein voi rakentaa niin epäluotettavan asian varaan.
Epäreilua antaa miehelle toivoa, roikottaa toista. Mies ansaitsee jonkun, joka haluaa höntä. Tosi itsekästä ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaako Ap johonkin esiaviolliseen seksiin?
Ei siis olla vielä edetty niin pitkälle.
Ap
Ei voi tietää onko mies oikea jos ei ole ollut yhdynnässä.
Tietysti pitää myös suudella. En ottaisi todesta ennen kuin on selvillä miten seksi sujuu. Se on tärkeää parisuhteessa. Ja pitää kokeilla aika usein ennen kuin tietää sovitteko yhteen.
Ei mullakaan syttynyt himot moneen kuukauteen. Mutta sitten kun tutustuttiin kunnolla ja hän oli mielettömän ihana, alkoi tekemään mieli 😉.
Ei sellaista himoa kun jotain toista kohtaan on ollut mutta nepä suhteet ei ookaan kestänyt..
Tosiaankin toivon, ettet tässä pohtiessas oo antanut miesparan maksaa treffeistä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä se pitäisi syttyä muutaman tapailukerran jälkeen... esim. kun on ekat kosketukset ja pusut.
Jos ei syty, niin kerro hänelle rehellisesti että koet hänet ystävänä. Älä loukkaa olemalla kertomatta syytä.
Mies pussasi ja yritti vielä pussailla lisää useamman kerran ekalla tapaamisella. Kavahduin enkä tuntenut mitään sen tapahtuessa..
Ap
Oi jestas sano toiselle ettei kiinnosta! Millanen itsekäs tyyppi oikeen oot. Mies voisi olla treffailemassa jotain joka kiinnostunut hänestä!! Haaskaat toisen aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Mies on kaikin puolin mukava ja kivaa seuraa, kunnollinen ja kiltti. En vain tunne sellaista seksuaalista himoa häntä kohtaan. Kannattaako jatkaa tapailua? Voiko tunteet muuttua vai annanko suosiolla olla etten vielä satuta miestä?
Älä jatka tapailua. Minä jatkoin, koska halusin perheen ja mies oli mukava. Pikakelaus 10 v päähän. Mies on muuttunut, ei rippeitäkään mukavasta luonteesta. Se katosi kun yhteen muutimme, mutta en saanut lähdetyksi. Tuli 2 lasta. Nyt meillä on jatkuvasti vihainen, raivoava mies. Minua ja lapsia kohtaan. Enkä tunne mitään vetoa. Vanhemmiten täysin kuvottava. Ulkoisesti ja sisäisesti. Elämäni on pilalla.
Onhan se hankalaa.
Normin mukaan otetaan HPV-rokote 12-vuotiaana, koeajetaan noin 200-300 kumppania sydän ja mieli hajalla ja sitten nelikymppisenä pääseekin jo suoraan hedelmöitysjonoon. Kumppanit ovat siihen mennessä tehneet tentävänsä ja se lapsi todellakin hankitaan yksin. Ollaan itsenäisiä ja arvonsa tuntevia, mies on nimetön donor.
Muitakin teitä on. Ap on vielä nuori. Jos hollywoodisaatio ei vielä ole kokonaan vienyt mukanaan, suhde hyvän miehen kanssa voi päättyä onnellisesti tutustumisen kautta ihastumiseen, rakastumiseen ja pitkään onnelliseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaankin toivon, ettet tässä pohtiessas oo antanut miesparan maksaa treffeistä!!
Mies halusi välttämättä maksaa euron vesipullon minulle..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen vielä suht nuori, 24v ja tämä mies 30v. Olen kyllä tuntenut joitain miehiä kohtaan suurtakin halua, mutta he ovat olleet ihan vääränlaisia kohteita pitkällä tähtäimellä. Siksi harmittaakin niin kovasti tämän miehen kanssa kun hän olisi ihanteellinen aviomies noin muutoin.
Ap
Klassinen tilanne. Renttuihin ja muihin vakaaseen suhteeseen kelpaamattomiin miehiin tunnetaan himoa, mutta aviomies-kandidaatteihin ei. Anna ihmeessä miehen mennä, ja hän löytää toivottavasti hänelle sopivan naisen, joka tuntee häneen seksuaalista vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Napurin anneli on varmaan susta kiihottavampi. 👄 suurin osa naisista on naisiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on niin yliarvostettua
Sek si on parasta.
No mikä vika muka olisi hyvässä ystävyydessä, jos kerran molemmat ovat siihenkin tyytyväisiä ?
Jos taas olet ajatellut jotain muuta, tai jos hän on ilmaissut haluavansa jotain muutakin, niin sitten ei kai kannata jatkaa, jos kerran pelkkä ystävyys tai tuttavuus ei riitä . Teidänhän se päätös asiasta on kuitenkin tehtävä.
Voit toki itsekin tehdä päätöksen olla yksinkertaisesti olla tapaamatta häntä ja se on sitten siinä. Tässä mielestäni ovat ne vaihtoehdot tuossa tilanteessa.
Mulle käynyt monesti just noin kuin tuolle Ap:n tapailemalle miehelle. Eivät voi suoraan sanoa ettei kiinnosta vaan just tuommosta roikottamista.
Ap