Oletko koskaan valehdellut työkkärille?
Esim hakeneesi työtarjouspaikkaan vaikka et ole.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Jäitkö kiinni?
Olen, mutta nykyään olen törkeän rehellinen. Sanon heille suoraan, etten aio suostua mihinkään ja että ihmisten pakottaminen ilmaistöihin on yhteiskunnalle haitallista ja he ovat siinä tapauksessa siis yhteiskunnan tuholaisia.
Ja jotkut tahot seuraa näitäkin avauksia ja keppiä sitten lisää.
No ihmettelisin syvästi ellei kukaan valehtelisi.
T. Työkkärin täti
Vierailija kirjoitti:
T. Työkkärin täti
Minä en uskaltaisi. Mitä jos jää kiinni?
Vierailija kirjoitti:
T. Työkkärin täti
Oletko laskenut kuinka monta kansalaista olet painostanut ilmaistyöhön?
Totta kai. Ei kyllä edes tarvitsisi valehdella, mutta mitä hauskaa siinä silloin olisi?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Ei kyllä edes tarvitsisi valehdella, mutta mitä hauskaa siinä silloin olisi?
Miten niin ei tarvitsisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Työkkärin täti
Oletko laskenut kuinka monta kansalaista olet painostanut ilmaistyöhön?
En yhtäkään. Rekrytointikokeilusta saamme kertoa, mutta työkokeiluhan ei ole ilmaistyötä, siitä ei saa edes työtodistusta. Työttömät kuvittelevat, että heidät on pakotettu töihin, koska eivät lue tekemäänsä sopimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Työkkärin täti
Minä en uskaltaisi. Mitä jos jää kiinni?
Silloin saa selvityspyynnön ja jos osaa antaa selvityksen, niin ei saa karenssia.
En, mutta työkkäri on laittanut minulle tutkinnon jota en ole suorittanut. Jakeli sitä työnantajille ja he kutsuivat töihin. Sanoin sitten etten valitettavasti ole suorittanut ko. tutkintoa ja työkkäri ei suostu sitä sieltä poistamaan. Eli työkkäri on valehdellut sekä minulle, että työnantajille.
En ole muuten koskaan käynyt työkkärissä... nainen, 45,
Vierailija kirjoitti:
En, mutta työkkäri on laittanut minulle tutkinnon jota en ole suorittanut. Jakeli sitä työnantajille ja he kutsuivat töihin. Sanoin sitten etten valitettavasti ole suorittanut ko. tutkintoa ja työkkäri ei suostu sitä sieltä poistamaan. Eli työkkäri on valehdellut sekä minulle, että työnantajille.
Jos ilmoittautuessasi laitat itsellesi jonkun tutkinnon, niin se on ihan oma mokasi. Ei ne virkailijat sinne tietoja lisäile omin päin.
Olen nyt ollut jo omaishoitajuuden jälkeen melkein puoli vuotta "kuntouttavassa" työtoiminnassa.
Ihmettelen vain mistä olen kuntoutumassa, kun teen ilmaistyötä Vantaan kaupungin pääosin rahoittamalle paikalle, jonka hallinnon jäseniin kuuluu Vantaan entisiä ykköspolitiikkoja.
Palkattu henkilöstö on minimissään ja räikeä ilmaistyövoiman ja harjoittelijoiden käyttö pitää puljun pystyssä.
En ikinä. Mutta En välttämättä aina yrittänyt kovin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ollut jo omaishoitajuuden jälkeen melkein puoli vuotta "kuntouttavassa" työtoiminnassa.
Ihmettelen vain mistä olen kuntoutumassa, kun teen ilmaistyötä Vantaan kaupungin pääosin rahoittamalle paikalle, jonka hallinnon jäseniin kuuluu Vantaan entisiä ykköspolitiikkoja.
Palkattu henkilöstö on minimissään ja räikeä ilmaistyövoiman ja harjoittelijoiden käyttö pitää puljun pystyssä.
Ihmettelen aina näitä kuntoutujia, jotka painavat niska limassa töitä, vaikka ei ole pakko eikä tule palkkaa. Miksi teette niin? Itse olen ollut kuntouttavassa työtoiminnassa kaupungilla enkä suostunut tekemään mitään työhön vivahtavaa.
Olen.