Saavuttamaton ihastus, mitä teen?
Kommentit (21)
On varattu ja perheellinen, mua vanhempi.
Miksi sitä pitäisi lähteä tavoittelemaan tai saavuttamaan? Olen tismalleen samassa tilanteessa, mutta en ajatellut tehdä asialle mitään. Kyllä sitä ihastumisen tunnetta voi fiilistellä ja hyväksyä, ettei asia etene mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä pitäisi lähteä tavoittelemaan tai saavuttamaan? Olen tismalleen samassa tilanteessa, mutta en ajatellut tehdä asialle mitään. Kyllä sitä ihastumisen tunnetta voi fiilistellä ja hyväksyä, ettei asia etene mihinkään suuntaan.
Pitää edetä. Mietin miten toimia. :D
Eteenpäin, sanoi mummo lumessa. Eli sinnikkäästi taistelet asiasi eteen.
Vierailija kirjoitti:
Eteenpäin, sanoi mummo lumessa. Eli sinnikkäästi taistelet asiasi eteen.
Ok :DD
Sä et tee mitään. Mullakin on ihastus, ollaan ihan eri leveleillä kaikin tavoin, lisäksi olen kymmenen vuotta vanhempi. Ajattelet lämpimästi tai kiimaisesti kun harrastat seksiä oman miehesi kanssa, siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Sä et tee mitään. Mullakin on ihastus, ollaan ihan eri leveleillä kaikin tavoin, lisäksi olen kymmenen vuotta vanhempi. Ajattelet lämpimästi tai kiimaisesti kun harrastat seksiä oman miehesi kanssa, siinä kaikki.
No höpö höpö nyt. Älä ap kuuntele tollasia! :D
Vierailija kirjoitti:
Milleen eri levelillä?
saavuttamaton kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö nyt. Älä ap kuuntele tollasia! :D
En kuuntelekaan. =D
Mullakin on saavuttamaton ihastus. Mies on kymmenen vuotta vanhempi ja ihan eri leveleillä elämässä. Luulin ihastuksen jo rauhoittuneen, kun en ole moneen kuukauteen miestä nähnyt, mutta niin vain tunne vyöryi hyökyaaltona yli kun yks päivä kohdattiin ja nyt en muuta pysty ajattelemaan. Milloin tää menee ohi?
näytä pimperoa ihastuksellesi ni johan asia etenee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että pitää edetä?
Mitäpä siinä sitten. Saavuttamaton on saavuttamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että pitää edetä?
Tilanteen. Oon ihastunut. En vaan jää vellomaan.
Vaikka se on varattu niin voihan sitä koittaa kuinka vahva se parisuhde on. Tarjoat tuoreempaa lihaa. Tosin jos se sut valitsisi olisiko kuitenkaan hyvä juttu. Sehän vaan todistais ettei se pysty uskollisuuteen.
M29
Vierailija kirjoitti:
Vaikka se on varattu niin voihan sitä koittaa kuinka vahva se parisuhde on. Tarjoat tuoreempaa lihaa. Tosin jos se sut valitsisi olisiko kuitenkaan hyvä juttu. Sehän vaan todistais ettei se pysty uskollisuuteen.
M29
Joo, aion koittaa.
Vierailija kirjoitti:
näytä pimperoa ihastuksellesi ni johan asia etenee
Mut ennen ku näytät trimmaa se esittelykuntoon.
Kerro lisää.