Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi suosii toista miniää...

Vierailija
26.10.2018 |

Anoppini ei kai koskaan ole pitänyt minusta. Kuitenkin nykyään oikein sattuu henkisesti kun miehen veljen vaimosta pitää. Kutsuu häntä kylään usein ja puhuu hänelle ihan eri tavalla kuin minulle. Minä aina siivoan ja teen ruoat kaikkiin tilaisuuksiin. Koitan olla kiltti ja nöyrä. Mieheni on aina myös ollut sellainen nöyrin sisaruksistaan.

En tiedä mitä teen väärin. Miehen isä kyllä pitää minusta ja tulemme juttuun hyvin. Anoppini sitten taas usein ignooraa minut täysin ja lähtee omille teilleen jos olen paikalla.

Muilla samaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes täällä vähän sama.Heidän juttujaan jauhaa vaikka ei yhtään kiinnosta mutta kun ei viitsi sanoa vanhalle ääliölle kaikkea totuutta mitä siellä anoppilassa he valehtelevat.Tullaan muuten anopin kanssa toimeen  minä se useammin en sinne välitä mennä ehkä siksi että oma äitikin on vielä hengissä.

Vierailija
2/6 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä siis olet naimisissa anopin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olen lakannut yrittämästä ja pidän kohteliaan etäiset välit, mies ja lapset käyvät siellä kylässä suht usein, itse max kerran vuodessa, yllättäen anoppi rakastaa mun lapsia vaikkei musta pidäkään. 

Vierailija
4/6 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hakea väkisin hyväksyntää/ystävyyttä tms? Mikä ap:n tarve sille? Olet vaan normaalin kohtelias, ei kaikkien kanssa tarvitse olla bff.

Vierailija
5/6 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu. Tämä toinen miniä on aina mielin kielin, halailee ja kehuu "rakkaat x ja y", viestit täynnä hymiöitä ja sydämiä, ja on aina niiiin ihq kun appivanhemmat tulee viikkokausiksi kylään. Selän takana sitten kyllä tunnustaa että on rankkaa ja ottaa päähän. Mutta osaa siis esittää hyvin. Itse en viitsi olla imelä. 

Vierailija
6/6 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinpä olet selvittänyt, millaiseen sukuun olet itsesi tunkenut. 😁