Säästin 3000 euroa vuodessa ostamalla lohta tarjouksesta!
Kommentit (17)
Minä säästin ostamalla loppuelämän ruoat markka-aikaan.
Minä säästin vesilaskuissa keräämällä suihkuvedenkin talteen ja käyttämällä sen muutaman kerran uudestaan. Makaronivedenkin otin talteen pakkaseen.
Minä säästin vesikuluissa käymättä suihkussa vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä säästin vesilaskuissa keräämällä suihkuvedenkin talteen ja käyttämällä sen muutaman kerran uudestaan. Makaronivedenkin otin talteen pakkaseen.
Tuossa nyt ole mitään uutta, kun ainahan täällä on vedet kerätty.
Se makaronin keitinvesi käy myös hiustenmuotoiluun hyvin.
Olen säästänyt valtavat määrät jättämällä ostamatta kahvia, kaljaa ja tupakkaa. En ole koskaan juonut kahvia ja kaljaa, enkä polttanut vakituisesti. Hirveesti mania jemmassa!
Säästit 3000 euroa, koska sinulla alun perin oli tuo summa käytettävissäsi (esim. siihen loheen), ja satuit valitsemaan halvemman vaihtoehdon, vaikka kalliimpaankin sinulla olisi ollut varaa.
Köyhällä ei ole varaa kuin megaboksiin pakastekalapuikkoja.
Täytyykin alkaa syömään lohta jos sillä noin perskeleesti tienaa.
- Köyhä
Minä vaihdoin lohen vegaaniseen loheen eli soijakalasuikaleisiin. Säästin 2€ vuodessa.
Säästin useita tuhansia, kun en tänäkään vuonna tehnyt lasta.
Vierailija kirjoitti:
Säästit 3000 euroa, koska sinulla alun perin oli tuo summa käytettävissäsi (esim. siihen loheen), ja satuit valitsemaan halvemman vaihtoehdon, vaikka kalliimpaankin sinulla olisi ollut varaa.
Köyhällä ei ole varaa kuin megaboksiin pakastekalapuikkoja.
Nämä on näitä richmansplaining-juttuja :p
En syönyt enempää kuin tarvitsen, joten säästin varmasti tuhansia. Ylensyöminen ei ole hyväksi terveydelle eikä myöskään lompakolle.
Säästin 10 000€ kasvattamalla loheni itse kaapissa.
Säästikö sitten enemmän, kun kävin kalassa ja pistin pakkaseen?
Haluan lisää säästövinkkejä!
terv.
Iltapulun toimittaja
Vierailija kirjoitti:
Säästin 10 000€ kasvattamalla loheni itse kaapissa.
Miltä sellainen kaappilohi maistuu? Tuleeko se koskaan ulos sieltä kaapista?
Tienasin provikkaa mainostamalla mukamas ostaneeni lohta tarjouksesta... moni osti nähtyään kommenttini facebookissa. Kiitti kamut!
Minäkin säästin ostamalla tomaatit koko vuodeksi syyskuussa. Halvalla sain, nyt vaan laitan tomaatit pakkaseen niin saan joka päivä tuoreita tomaatteja.