Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on kateellinen veljelleen

Vierailija
26.10.2018 |

Mieheni isoveli, joka on miestäni 4 vuotta vanhempi on löytänyt uuden kumppanin... Isoveli on 34-vuotias ja seurustelee nyt naisen kanssa, joka on 24-vuotias eli 10 vuotta ikäeroa. Me olemme mieheni kanssa molemmat 30v.

Minä en näe asiaa mitenkään outona enkä ole mikään ikäerorasisti millään tavalla. Todella mukava nainen ja ikäisekseen hyvin kypsän oloinen.

Mieheni taas näkee asian jotenkin eri tavalla... Ihmettelee mitä tuon ikäinen nainen näkee tuon ikäisessä miehessä, että miksei oman ikäiset kelpaa. On myös tehnyt päätelmiä, että veljellä on rahaa ja hieno auto, niin sen takia varmaan tuollaisia tyttösiä saa. Kuullostaa siis puheissaan hyvin katkeralta ja tuo koko ajan esille asiaa niin päin, että mitä tuo nainen näkee hänen veljessään...

Minua on alkanut asia myös vaivaamaan... Meillä on 1 lapsi ja elämämme on mallillaan. Kuitenkin mieheni on alkanut käyttäytymään jotenkin etäisesti minua kohtaan ja on kysellyt, että miksi en laittaudu... Miksi en meikkaa enää, kun lähdemme esim. anoppilaan käymään... Niin tämä veljen uusi nainen meikkaa ja laittautuu huolellisesti :) mutta hän on vasta tutustumassa miehen sukuun, joten ehkä hän laittautuukin eri tavalla anoppilaan, kuin minä 10 vuoden jälkeen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Ikis lähestyi lempiaihettaan tällä kertaa tällaisen tarinan muodossa.

Vierailija
2/3 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Ikis lähestyi lempiaihettaan tällä kertaa tällaisen tarinan muodossa.

En ole ikis ja tämä on ihan tosi juttu :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi